13 Reacties

4 jaar geleden

Ja heel fijn wij hebben hem in het grijs

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook, bevalt super! Heel compact als je hem inklapt en rijdt fijn

4 jaar geleden

Zou hij ook in een kleine auto passen? We hebben een Citroen C1馃檲 Zo lastig dat je nu niet kan proberen in de winkel

4 jaar geleden

Ik ga deze kopen, ik heb er voor de lockdown mee gelopen. Deze wordt door heel veel mensen met een hond gebruikt omdat hij op niet stabiele ondergronden heel fijn blijkt te zijn. Heel fijne en mooie wagen vind ik. Hij kan vrij klein worden ingeklapt maar of ie ook in een c1 past durf ik niet te zeggen.

4 jaar geleden

Ik heb m ook! Helemaal in het zwart hele fijne licht rijdende wagen!

4 jaar geleden

Reactie op Martha91

Zou hij ook in een kleine auto passen? We hebben een Citroen C1馃檲 Zo lastig ...
Haha deze kinderwagen staat ook op mijn lijstje maar hebben ook een C1 haha dus goede vraag!

4 jaar geleden

Ja wij hebben voor de eerste de Easywalker Harvey gekocht, weet niet of dat nou specifiek een 'All Terrain' was maar je kan er mee op alle terreinen hoor 馃槄 Hele fijne en praktische wagen. Is nog niks aan, we gebruiken hem nog steeds als wandelwagen voor ons dochtertje van 2,5 en hij kan straks nog makkelijk een ronde mee.

4 jaar geleden

Reactie op Martha91

Zou hij ook in een kleine auto passen? We hebben een Citroen C1馃檲 Zo lastig ...
Ja ik denk het wel. Ik heb een Volkswagen Up en daar past hij in. Het onderstel klapte ik in en kon ik in de kofferbak kwijt en de bak zette ik dan op de achterbank.

4 jaar geleden

Ik heb deze ook al een tijdje op het oog. Komt ook zeer goed uit de test van de consumenten bond! Ik ben vooral benieuwd of het handvat een beetje makkelijk hoog te zetten is. Ik ben namelijk vrij lang. Weet iemand dat?

4 jaar geleden

Reactie op RenskeG

Ik heb deze ook al een tijdje op het oog. Komt ook zeer goed uit de test va ...
Ja, dat is heel makkelijk. Twee van die klik dingen aan de zijkant en omhoog schuiven. Wij zetten hem bij het wegzetten ook altijd weer helemaal naar beneden omdat de wagen minder ruimte in beslag neemt dan. Daarnaast hebben wij de hoogte adapters erbij gekocht, een soort tussen stukken waardoor de bak wat hoger komt ook.

4 jaar geleden

Wij hebben de easywalker rudey gekocht ook super soepel en een hele fijne kinderwagen. Maar hij wordt pas op de proef gesteld als de baby er straks is 馃槉 Ook deze is met het inklappen makkelijk te dragen & niet zwaar.

4 jaar geleden

Enige wat ik er trouwens vervelend aan vind, ik had hiervoor een nuna wagen die kon je met het zitje erop inklappen zonder het zitje eraf te halen . Dat kan bij de easywalker niet dus moet je het van elkaar af halen, geen ramp alleen dat was wel fijn aan de nuna
Bij Van Asten staat hij nu in de op=op folder. Heb deze ook overwogen namelijk, maar uiteindelijk een andere besteld. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/folders