9 Reacties
één jaar geleden
We hebben easywalker miliey en zijn echt super tevreden. Hij is echt heel fijn in gebruik en ondanks de kleine wielen best goede vering en goed wendbaar. Ik denk dat prijs de grootste verschil is en dat easywalker iets groter is.
één jaar geleden
We hebben de groene en hebben hem al sinds april vorig jaar, genoeg km mee gewandeld en nog geen mankementen gevonden 😊
één jaar geleden
Wij hebben de easywalker (jackie xl omdat we beide vrij groot zijn) gekozen omdat we de Joolz zo ontzetten krakkemikkig vonden. Mij bekroop echt het gevoel te betalen voor het merk. Als er een goedkopere merknaam op had gestaan waren er nooit zoveel van verkocht 🙈 Joolz vouwt kleiner op maar we hebben er de ruimte voor en willen dan liever een buggy waar je zelf ook lekker mee rijdt.
één jaar geleden
Easywalker is niet alleen prettig in de omgang, maar ook nog eens stukken goedkoper (1,5 jaar geleden toen wij hem kochten). We maken er nog steeds dagelijks gebruik van!
Ik vroeg destijds aan de man in de winkel wat nou precies het verschil was tussen Joolz en Easywalker omdat Easywalker een stuk goedkoper was, en hij zei heel eerlijk: ‘dat is er niet.’ Als dat helpt. :)
één jaar geleden
Reactie op MadeByUs
Wij hebben de easywalker (jackie xl omdat we beide vrij groot zijn) gekozen ...
Wij hebben de easywalker en mijn man ( 2 meter) stapt ook regelmatig op de rem. Dat is echt het enige nadeel. We hebben de miliey, is de Jackey xl dan geschikter?