3 Reacties

één jaar geleden

Lijkt net alsof ik onze situatie lees. Ook vanaf 10 maanden inderdaad. Het lijkt soms beter te gaan maar dan toch helaas weer niet. Ik geef wel alles zelfgemaakt maar helaas vrijwel altijd met de tv aan, anders eet hij echt niks. Pre logopediste heeft al meegekeken maar gaf aan dat hij gewoon een eigenwijs en pittig mannetje is. Ik geloof niet dat dit de reden is dat hij bijv zelfs geen frietjes eet. Ik hoop dat het bij ons aan de borstvoeding ligt die hij nog steeds krijgt en daarom niet snel een hongergevoel heeft, anders echt geen idee waar het door zal komen. Hoe is het gewicht van jullie kindje verder? Hopelijk wordt het met de tijd beter!

één jaar geleden

Reactie op Leyla004

Lijkt net alsof ik onze situatie lees. Ook vanaf 10 maanden inderdaad. Het ...
Och jaaa. Het is zo moeilijk hè. Onze zoon is ook best vaak ziek. En ik heb daar soms ook wel een verband in gezien. Zijn gewicht is prima volgens de kinderarts. 11,8 kg 86 cm

één jaar geleden

Ik kan niet uit ervaring spreken maar ben zelf heel erg blij met de rapley/kleintjes methode die bij ons zoontje goed werkt al vanaf dag 1. Je zou je er eens in kunnen verdiepen en ook de app of insta van solidstarts kunnen volgen. Mocht je dan echt directe begeleiding willen overwegen kun je een consult bij de diëtist Stefan kleintjes overwegen voor advies. Hij is sterk pro borstvoeding en kan je dus ook adviseren op die combinatie.