6 Reacties

3 jaar geleden

oeh dus k lust dit al zolang ga morgen maar meteen kopen

3 jaar geleden

Klinkt goed, alleen door de toegevoegde zoetstoffen als aspartaam en acesulfaam-K zou ik het al niet kopen. Zijn gewoon suikervervangers. Smaakt chemisch en is ook niet heel goed voor je. Zit o.a ook in Crystal Clear, moet je ook noet te veel van drinken...

3 jaar geleden

Als dingen te mooi om waar te zijn lijken, zijn ze dat meestal ook 馃槈 Bij dit soort dingen vraag ik me altijd meteen af wat er dan w茅l in zit. Een hoop zoetstoffen in dit geval die ook niet zo goed voor je zijn. Voor een keertje prima, maar ook dit kun je beter niet te vaak drinken.

3 jaar geleden

Deelde dit alleen ivm een ander topic die er lang geleden was over red Bull... denk dat dit een beter alternatief is.. en dronk er een keertje 1. Alle goede tips lief bedoeld maar dacht voor anderen die daar zeiden niet zonder te kunnen misschien goed alternatief.

3 jaar geleden

Het lekkerste energy drankje is na de bevalling...stop er 1 in je vluchttas 馃槈

8 maanden geleden

Die zoetstoffen kunnen lang niet zoveel kwaad als sommige mensen denken. Een aantal zijn wel eens in opspraak geweest in het nieuws, maar als je dan verder kijkt gaat het vaak om doseringen die niet haalbaar zijn om zelf bij elkaar te eten/drinken of het was alleen in een onderzoek bij dieren. Daarbij komt ook nog dat deze zoetstoffen vaak beter onderzocht zijn en aan veel strengere regels moeten voldoen dan veel natuurlijke ingredi毛nten. Dat komt omdat niemand geld kan verdienen aan bijvoorbeeld de gezonde toepassing van kaneel. Je mag namelijk geen patent aanvragen of kaneel, maar als jou het lukt om een stofje te cre毛ren dat lijkt op kaneel en misschien net zo goed werkt mag dat dan weer wel en daar kan een bedrijf weer aan verdienen. Ook worden mensen met Diabetes juiste vaak aangeraden om zero te drinken omdat dit niet rommelt met hun suikerspiegel en deze mensen ervaren daar ook geen klachten van. Verder zitten er tegenwoordig bijna overal zoetstoffen in, zelfs in thee van bijvoorbeeld Pickwick. Naar mijn mening is drankje wel degelijk een goed alternatief voor mensen die verlangen naar een blikje energy drink, maar niet de cafe茂ne willen