19 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik heb deze! Vinden hem geweldig! Gebruiken hem met de isofix. Durf niet met 100% zekerheid te zeggen of die ook met de gordel kan maar als het er staat dan zal het wel :)

3 jaar geleden

Ik zit in dezelfde situatie en heb de lorelli aviator besteld voor dezelfde reden. Nu vast te maken met autogordel (maar dus tijdelijk niet als draaiend te gebruiken) en straks als isofix en dan ook draaibaar. Daarnaast is die van 0-36kl dus lang geschikt. En in 4 verschillende kiepstanden te stellen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Wilde zelf ook al een topic openen over auto stoelen.. kindje is nu 8kg, mag die dan al in een autostoel? Want hij "hangt" steeds in de maxo Cosi met zn hoofd naar voren en probeert eruit te klimmen.. Iemand daar tips over?

3 jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

Ik zit in dezelfde situatie en heb de lorelli aviator besteld voor dezelfde ...
Dus het kan zijn met de autogordel dat hij niet draaibaar is? Want dat zou wel fijn zijn aangezien mijn auto nu een drie deurs is. 🙈

3 jaar geleden

Ik heb deze gister gehaald en ze zeiden daar dat hij niet alleen met de gordel vast kan dus dat er een isofix nodig is

3 jaar geleden

Reactie op NumberFour

Wilde zelf ook al een topic openen over auto stoelen.. kindje is nu 8kg, ma ...
Dat doet mijn zoontje ook. 9kg. En zijn benen steken erg uit bij de maxicosi. Ze moeten wel tot 15 mnd tegen de richting in zitten las ik gisteren. (Zeg ik dat goed? Zoals ze nu ook in de maxicosi zitten haha).

3 jaar geleden

Reactie op QueenShe

Dat doet mijn zoontje ook. 9kg. En zijn benen steken erg uit bij de maxico ...
Ja vlgs mij las ik ook recent dat ze tot 15 maanden tegen de rij richting in moeten.. nooit geweten.. toen begon t al te borrelen dat k maar een topic moest plaatsen met advies enzo mbt autostoel..

3 jaar geleden

Die hebben wij ook gekocht Nog niet in de auto gezet Er zit automatisch een isofix onder dat ik weet. Dat zeiden ze bij de Prenatal is wel met isofix die er vast aan zit of die er dan af kan weet ik niet

3 jaar geleden

Ze had wel 2 andere stoeltjes die alleen met de gordel vast kon
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op QueenShe

Dus het kan zijn met de autogordel dat hij niet draaibaar is? Want dat zou ...
Mijn auto is nu ook driedeurs, dus het maakt voor mij nu niet uit dat hij niet draaibaar is, je moet toch in de auto klimmen🤣. Straks als ik een auto (4-deurs) heb met isofix dan is het handig dattie dan wel draaibaar is

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook. Al een keer in de auto gezet. Maar ik vind dat als die in de tegengestelde rijrichting staat, er best veel speling in de isofix zit. In normale rijrichting valt het wel mee. Ik weet niet of dat vaker zo is, of dat dat aan onze auto ligt misschien (Seat Leon). Dus ik ga hem gebruiken als mijn dochter 9kg is. Gebruik nu nog de maxi Cosi. De autostoel zelf vind ik wel goed. Draai systeem etc ook allemaal goed.😁

3 jaar geleden

Reactie op Mandy1907

Ik heb deze gister gehaald en ze zeiden daar dat hij niet alleen met de gor ...
Oke dan moet ik toch voor een andere kijken

3 jaar geleden

Let er ook op dat de stoel voldoet aan i-size. Wij keken ook naar de wat goedkopere 360 stoelen, maar heel veel voldoen niet aan de i-size regelgeving.

3 jaar geleden

Reactie op L1107

Let er ook op dat de stoel voldoet aan i-size. Wij keken ook naar de wat go ...
Ik lees veel van i-size maar eigenlijk snap ik er nog niks van🙈

3 jaar geleden

Ik heb nu deze gevonden. Heeft iemand deze toevallig? Haha Heb eigenlijk alleen gekeken of het met autogordel kon en niet naar i-size.

3 jaar geleden

Reactie op QueenShe

Ik lees veel van i-size maar eigenlijk snap ik er nog niks van🙈
Volgens mij is I-size een soort veiligheids maat waarbij gekeken wordt naar de lengte en gewicht van je kindje. Als je kindje bijv. Te lang is voor het stoeltje en met zijn hoofd boven de stoel uitkomt is het niet veilig genoeg om hem daarin te vervoeren. Ik zit nu ook te dubben over welke autoatoel we nu moeten kopen. Heb zelf ook een 3-deurs auto dus zal idd altijd wat geklauter zijn om de kleine in en uit de stoel te krijgen..😅 Maar zie door de bomen het bos niet meer. Daarom kijk ik vaak op de consumentenbond wat daar wordt aanbevolen om makkelijker tot een keuze te komen.

3 jaar geleden

Ja precies dat heb ik dus ook. Ik kijk wel voor eentje tot 36kg. Aangezien me zoontje lang is voor zijn leeftijd zal het wel altijd passen denk ik. Of in ieder geval voor heel lang haha

3 jaar geleden

Wij hebben deze autostoel en gebruiken hem nu ongeveer een week. Wij hebben wel isofix maar als je je kindje tot 15 maanden tegen de richting in wil laten zitten kan je hem niet mer de gordel vast maken. Verder is hij wel heel fijn doordat hij kan draaien er zit ook nog een extra gordel aan vast zodat je hem extra kan vastmaken in je kofferbak.