Hallo,
Ik ben erg ongelukkig in de relatie. 15 jaar zijn we samen. We hebben een kindje van bijna 2 jaar. Ik woon al sinds 2014 samen maar ik wil uit elkaar. Hij weet het nog niet. Maar ik ben nu wel aan het bedenken hoe je zoiets kan doen, het regelen en hoe dat wettelijk gezien moet.
Mijn familie en vrienden wonen rond Amsterdam/Alkmaar. Het liefst wil ik graag weer terug. Ik wil een eigen huisje ik wil gelukkig worden. Momenteel woon ik in Rotterdam. Ik heb de relatie zoveel kansen gegeven, maar ik cijfer mezelf continu weg en ik slik anti depressie. Ik trek het niet meer. Alle ballen in de lucht houden. Alles regelen en huishouden en dan de omgang met elkaar zwaar irriteert en zwaar weegt. Alle stress. Er zijn echt wel goede periodes tussen. En als het zwaar was, ging ik altijd incasseren maar op een of ander manier heb ik het punt bereikt: ik wil stoppen.
Er is zoveel aan de hand, en die details laat ik even achterwege maar ik trek het niet. En merk dat hij het ondersta bij mij uit de kan haalt. Ik wil mezelf hierdoor gaan beschadigen. Mijn zelfvertrouwen en minderwaardigheid is zo laag. En ondertussen praat ik mezelf schuld gevoel aan dat het maar een periode is. Maar tegelijkertijd weet ik gewoon dat ik echt niet gelukkig ben, ik wil niet van de anti depressie pillen af want dan kan ik het niet handelen. Ik wil mezelf tegen een boom aan rijden als ik het niet trek.
Hoe hebben de mammas het gedaan met een kindje en hoe beslis je waar te wonen als je terug wilt in de buurt bij je fam? De afstand is een uur rijden. Het rijden is niet erg maar maakt het wel lastiger.
Ik ben wanhopig en nee ik kan er niet over praten met hem want dan lever ik weer strijd en daar wil ik vanaf. Ik wil het gewoon stop zetten en gelukkig worden.
Mammas die mij jullie ervaringen kunnen delen? Alvast bedankt.