8 Reacties

één jaar geleden

Niet hier specifiek ervaring mee maar wel met een osteopaat. Vlak na de geboorte een aantal keer geweest en rond 3 maanden nog eens ivm buikpijn. Beide keren heel goed geholpen. Erna geen buikpijn en geen reflux meer. Moet idd na 3 behandelingen geholpen hebben Succes! 🍀

één jaar geleden

Ja hier. Dochtertje ook met een snelle bevalling, 2,5u, geboren en volgens de osteopaat ook veel spanning op de schedelplaten en vliezen ertussen. Wij zijn volgens mij in totaal ook 3-4x geweest + nog chiropractor en tongriemkliniek (zat dus meer problematiek). Problemen die wij met ons meisje hadden was overstrekken, zichzelf een plank maken, niet in de maxi cosi of die houding willen, maar ook weinig liggen in bedje. Ze was volgens mij zo’n 3-4mnd toen we gestart zijn.

één jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ja hier. Dochtertje ook met een snelle bevalling, 2,5u, geboren en volgens ...
Wauw dit klinkt allemaal wel heel herkenbaar. Het hele tongriem gebeuren hebben wij inderdaad ook al met 9 weken oud gehad. Nu dus pas osteopaat. Heeft het bij jullie geholpen ??

één jaar geleden

Reactie op ingie91

Wauw dit klinkt allemaal wel heel herkenbaar. Het hele tongriem gebeuren he ...
Ja, heeft zeker wat gedaan. Dat ze fijner in haar lijfje zat en veel minder gespannen. Verder was het ook dat ze heel graag meer wilde dan ze kon, dus het was wel echt een combi van van alles. Maar als we de osteopaat niet hadden gedaan had ze lichamelijk echt nog wel veel klachten gehad. Bij onze oudste toentertijd had ik ook een enorm snelle bevalling en toen heeft chiropractor heel erg geholpen, maar toen kende ik de osteopaat ook nog niet. Bij dochtertje dus beide gehad en zeg maar wat dan echt doorslaggevend was weet ik niet zo goed.

één jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ja, heeft zeker wat gedaan. Dat ze fijner in haar lijfje zat en veel minder ...
Dat is fijn om te horen. En achteraf denk ik was ik maar eerder naar een osteopaat gegaan. Hier al 1,5 jaar lang onrust. Een mannetje wat ook heel graag wil maar fysiek toch belemmert wordt in zijn ontwikkeling. Ik hoop zo dat het hier ook gaat helpen en hij eindelijk lekker vrij kan bewegen. Hier ook altijd drama in de autostoel. Maar ook gewoon rustig op schoot in die houding of liggen om verschoond te worden was een drama

één jaar geleden

Reactie op ingie91

Dat is fijn om te horen. En achteraf denk ik was ik maar eerder naar een os ...
Oh ja, lastig is dat hè. Wat/als/dan. Je hebt je best gedaan en hopelijk doet de osteo wat! En zo niet kinderfysio?

één jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Oh ja, lastig is dat hè. Wat/als/dan. Je hebt je best gedaan en hopelijk do ...
Kinderfysio hebben we al 6 maanden. We hopen met de osteopaat echt het overstrekken en problemen met verschonen en autostoel op te lossen

één jaar geleden

Niet met jou specifieke vraag maar wel met de osteopaath. Die man heeft zoveel goeds gedaan voor ons. Ons zoontje krijste weken lang (echt krijsen, niet huilen) en sliep niet. 1 sessie en ik kreeg een ontspannen mannetje terug. Ook ik ben vaak geweest toevallig moet ik morgen nog een keer. Goed om te kijken of er iemand gericht op kinderen is.