15 Reacties
één jaar geleden
Reactie op vv1
Welke had je gekocht? En wat was hetgeen waar je niet tevreden over was?
Deze hebben we.. ja het is zo groot en lomp, wat dan om z'n klein ventje zit. En als hij hem om heeft, en in het water zit, dan valt hij voorover. En dan slikt hij alsnog heel veel water in.
Ik denk dat het ook te maken heeft dat hij nog te licht is. Zoontje is 13 kilo nu.
We gebruiken nu vaak alleen de bandjes, die kun je er zo af halen dat is dan wel weer een plus punt
één jaar geleden
Wij kochten last minute deze zwembandjes voor de vakantie omdat de puddle jumper bij 11 kg echt nog te groot is: Bekijk Bema opblaasbare zwembandjes - zwemvleugels - 11-15 kg voor baby - Zwemhulp opblaas zwemvleugeltjes - Veilig zwemmen op: https://www.bol.com/nl/p/bema-opblaasbare-zwembandjes-zwemvleugels-11-15-kg-voor-baby-zwemhulp-opblaas-zwemvleugeltjes-veilig-zwemmen/9200000057972165?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
En tot onze verbazing gaat dit heel goed. Ze hebben een dikke en een dunne kant als je ze opblaast. En als je ze aandoet met de dikke kant naar voren blijkt ze prima zelf haar gezicht uit het water te kunnen houden. Blij verrast!
één jaar geleden
Ik had deze tip op instagram gezien.
Overigens heeft mijn nichtje al zo’n ruim 3,5 jaar haar puddle jumper en die is er super blij mee. Ze is nu 5 inmiddels en draagt hem soms nog steeds.
één jaar geleden
Reactie op julibabymd
Ik had deze tip op instagram gezien.
Overigens heeft mijn nichtje al zo’n ...
Wij hebben zowel de puddle jumpers als deze… maar met beide blijft ie niet boven water. Hij is zoooo lomp en zonder angst in het water. We gaan nu een zwemvest proberen binnenkort.
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Wij hebben zowel de puddle jumpers als deze… maar met beide blijft ie niet ...
Jaaa, je moet alsnog wel constant contact blijven houden inderdaad. Ik denk niet dat er iets is wat ze echt boven water houd als ze zelf lekker bezig zijn helaas.
één jaar geleden
Onze zoon heeft een zwemvest van easyswim. Hij gaat elke dinsdag zwemmen bij een zwemschool waar ze doen baby en peuterzwemmen. Echt een aanrader!
één jaar geleden
Wij hebben echt een ukkie; 11 kg en 85cm en hij draagt de puddlejumper. De echte. Gaat heel prima. Past goed, op z'n strakst. Uitkijken als ze op de rug dreigen te raken, dan kunnen ze niet meer rect komen uit zichzelf. Maar dat geldt voor elk gewicht, niet alleen voor lichte kindjes ;)
één jaar geleden
Reactie op hardetherlepel
Onze zoon heeft een zwemvest van easyswim. Hij gaat elke dinsdag zwemmen bi ...
Is dat zo’n drijfvest? Wij gaan in de zomer op vakantie en zoek nog iets voor ons meisje op het strand. Iets waar ze nog wel in kan bewegen en spelen.
Ze is alleen nog erg klein en licht (nu 8 kilo).
één jaar geleden
Reactie op Love3
Is dat zo’n drijfvest? Wij gaan in de zomer op vakantie en zoek nog iets vo ...
Ja is een drijfvest, maar volgens mij pas geschikt vanaf 12 of 13 kilo.
Als ze nog maar 8 kilo weegt, zou ik zo'n gele band gebruiken.
één jaar geleden
Reactie op RoosBB
Wij hebben echt een ukkie; 11 kg en 85cm en hij draagt de puddlejumper. D ...
Wij hebben hem ook van het merk Puddle Jumper zelf, en vanaf 12 kg ongeveer gebruikt. We een beetje extra in de gaten houden of hij niet afzakt (de armpjes zijn nog een beetje wijd) maar verder kan ze er prima mee uit de voeten, blijft goed drijven en geniet daarin veel meer van het zwemmen als in een band.