37 Reacties

Mijn zoontje heeft m vorige week maandag gehad en helemaal geen last gehad of ziek geweest gelukkig

3 jaar geleden

Mijn dochter na een week ziek geworden...

3 jaar geleden

Tot nu toe nog niet, het is nu precies 1 week geleden, echt bizar want op alle prikjes die hij gehad heeft werd hij heel ziek, en kreeg dikke rode plekken op zijn beentjes, en bij deze tot nu toe nog helemaal niks.. Hij kreeg ze dan ook in zijn armpjes ipv van beentjes dit keer.. maar de vrouw van de cb zei dat het na 10 a 12 dagen zelfs nog kon..

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ze vorige week donderdag gehad (12 dagen geleden) en is ongeveer een week later wat ziek geworden. Nu nogsteeds niet helemaal fit maar knapt weer wat op!

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ze vorige week woensdag gehad maar tot nu toe geen last. Maar volgens het cb kan het nog komen

3 jaar geleden

Hier op dag 15 in de middag koorts maar zakte met een zetpil snel af.. of het door de prik kwam?? Dag erna kleine verhoging maar niet echt om iets mee te doen.. ze heeft wel gewoon alles gegeten en gedronken ondanks de koorts..

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft de prik 2 weken terug gehad. Enige bijwerking die zij had was dat ze een week lang heeft doorgeslapen. Helaas is dat nu weer over 😅 volgens mij had ik gelezen dat 1 op de 10 kindjes bijwerkingen krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Sara2011

Mijn dochter heeft de prik 2 weken terug gehad. Enige bijwerking die zij ha ...
Hahaha daarom slaapt mijn zoontje ineens door in zijn eigen bed, ipv bij papa en mama in bed halve wege de nacht 🤣🤣 zoo zijn prikjes niet erg,

3 jaar geleden

Mijn zoontje kreeg na 10 dagen last van de vaccinatie met bof en mazzelen en heeft helaas voor de 3de keer een koortstuip gehad 😩

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Hahaha daarom slaapt mijn zoontje ineens door in zijn eigen bed, ipv bij pa ...
Hahah nee idd, alleen jammer dat het tijdelijk is 😜

3 jaar geleden

Reactie op lovemyboy💙

Mijn zoontje kreeg na 10 dagen last van de vaccinatie met bof en mazzelen e ...
Jeetje wat schrikken zeg! 3x na een vaccinatie? Gaat het inmiddels weer goed met je zoontje?

3 jaar geleden

Hier inmiddels 10 dagen na vaccinatie en hij lijkt nu wat koorts te ontwikkelen. Hopelijk is het snel weer over.

3 jaar geleden

Hier is het inmiddels dag 10 na de prik, maar ze heeft nog geen last gehad. Eergisteren had ze heel even wat vlekjes in haar gezicht, maar dat was 2 uur later ook weer over. Of dat van de prik kwam? Geen flauw idee!

3 jaar geleden

Onze dochter heeft alleen 5 dagen erna 2 dagen koorts gehad. Maar weet niet of het van de prik kwam. Ze kreeg ook 2 kiezen dus denk dat het dat was. Verder heeft ze nergens last van gehad en viel het me heel erg mee

3 jaar geleden

Hij was een dag of 6 na de prik ineens heel huilerig en sliep 2 nachten slecht. Verder geen koorts of ziek.

3 jaar geleden

Hier zojuist de prikjes gehad....ben benieuwd.

3 jaar geleden

Had er paar dagen een topic over geopend. Kindje slaapt daardoor nu erg slecht helaas. Veel meer buikpijn lijkt het, of in iedergeval last van iets en erg overstuur en huilerig.

3 jaar geleden

Had er paar dagen een topic over geopend. Kindje slaapt daardoor nu erg sle ...
Och ja koortst niet te vergeten. Een week later dan he.. Prik zelf ging prima en die dag. Behalve het slapen.

3 jaar geleden

Reactie op Sara2011

Jeetje wat schrikken zeg! 3x na een vaccinatie? Gaat het inmiddels weer goe ...
Nee 3 weken daarvoor door de 6de ziekte 😅. Dus helaas nu altijd op letten geblazen als meneer ziek is tot zijn 6de .. al een ziekenhuis bezoek en medicatie mee naar huis als hij er niet zelf uit komt . En ja hij doet het verder onwijs goed en hij ontwikkeld momenteel juist onwijs snel hoe gek dat ook klinkt Haha

3 jaar geleden

Geen idee of het de vaccinatie is of sprong 9 maar hij slaapt DRAMATISCH! Vorige nacht was vervelend maar deze nacht… 🥴 Van 22.00 tot 00.00 uur alleen maar gehuild! ALLES uit de kast getrokken maar hij bleef huilen. Hij werd helemaal driftig! 😠😤 Geen koorts, niet koud, geen honger, oorpijn of zere mond. Geen poepluier, geen fles, geen water, geen dekentje. Niet bij papa en mama willen liggen.. 🤷🏻‍♀️ toen even naar beneden gegaan om hem even uit zijn gehuil te halen. Uiteindelijk hebben we hem maar in bed gelegd en is hij toch nog in slaap gevallen. Om 03.00 uur weer huilend wakker en weer een half uur verdrietig. Uiteindelijk in slaap gevallen zonder onze ‘hulp’. Vanochtend standaard om 07.00 uur wakker maar weer verdrietig 😢 maar na het ontbijt kwam hij gelukkig weer bij. Geen idee waar hij nou last van had?