5 Reacties
4 jaar geleden
Nogmaals als je nog niet betaald voor een zitje mag deze niet mee om in te zetten en doorgaans ook niet handbagage maar in te checken (dacht wel gratis)
Wij hebben uiteindelijk dat en ons onderstel van de buggy ingecheckt zonder zak er rond. Is goedgekomen, al kon dat natuurlijk helemaal anders zijn afgelopen maar ik vind bvb die prampack die je kan kopen belachelijk duur voor de paar keer dat je m gebruikt…
4 jaar geleden
Het ligt ook aan de maatschappij waar je mee vliegt er zijn verschillen daarin.
4 jaar geleden
Hoi! Ik ben stewardess, europa en intercontinentaal! Waar ga je heen?
Kinderen onder de 2 jr vliegen gratis mee, dit omdat er geen stoel gereserveerd hoef te worden en ik zie eigenlijk altijd baby’s bijna nooit in een autostoel meegaan.
Baby’s tot 2 jaar gaan dus eigenlijk altijd mee op schoot , je krijgt een extra riempje wat word uitgelegd om je kindje vast te maken tijdens de start en landing (doe dit ook alsjeblieft!) en wanneer het turbelent is.
Op ica vluchten kan je een ‘family row’ boeken en daar kan je een baby bedje krijgen (verschilt per maatschappij en check het even met het gewicht van je baby). Dan word er een bedje voor je kindje bevestigd aan de muur waar hij/zij heerlijk in kan slapen,
Voor een car seat moet er dus een extra stoel geboekt worden omdat je eigenlijk een stoel bezet.
Een car seat is handig als je dat prettig vind en absoluut niet moeilijk vast te maken. De stewardessen helpen je daarbij.