30 Reacties

4 jaar geleden
Er is hier al een topic over.. misschien die even opzoeken.. staan al een hoop tips in!

4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de Joolz Geo. Niet alleen voor het feit dat deze een groter boodschappenmandje heeft (de Day heeft echt een klein pokkending naar mijn mening) maar ook omdat de Geo een groter frame heeft. Hierdoor is de wieg en het zitje groter en kan je kiendje in beiden langer liggen/zitten.

4 jaar geleden
Ik heb een joolz geo2. Heel wendbaar, fijne boodschappenmand, stang is goed verstelbaar voor alle maten mensen en makkelijk klein te maken voor achter in elke auto (Ik heb een fiat 500, en alles kan in de achterklep ter illustratie haha)
Als je ooit een 2e kindje krijgt is deze wagen ook uitbreidbaar naar een duowagen, dan kun je nog steeds alleen met je kindjes op pad zonder dat de oudste moet kunnen lopen. Succes met je keuze hoor, er is zoveel keuze

4 jaar geleden
Wij hebben de joolz Day 3 gekocht! Super mooi en fijn in gebruik. Ook ideaal mee nemen, hij is zo in en uit geklapt. Ook een voordeel dat de stang wat hoger kan dan andere merken die wij gezien hebben馃槉

4 jaar geleden
Joolz Geo, voor onze eerste dochter gebruikt. Erg tevreden. Rijdt soepel, makkelijk in een uit elkaar te vouwen, verstelbaar in hoogte om te duwen.

4 jaar geleden
Bij onze eerste hebben wij een Joolz Geo gekocht met name omdat mijn man erg lang is en bij andere wagens zowat op de rem trapt. Daarnaast wisten we dat we als het ons gegeven zou zijn meerdere kinderen wenste en we hem konden ombouwen naar een duowagen. Ondertussen gebruiken we hem ruim 3 jaar waarvan 1,5 jaar als duowagen en ben ik er heel tevreden over. Ingeklapt past hij makkelijk in mijn auto, rijdt soepel, veel ruimte.

4 jaar geleden
Wij hadden bij onze eerste dochter de joolz day3 gekocht en die gebruiken we nu nog steeds. Ik vind hem super en wandelt heerlijk.

4 jaar geleden
Wij hebben de joolz day 3. Vind het een hele fijne wagen. Makkelijk in en uit te klappen. Accessoires die je erbij kunt kopen zoals de tas en voetenzak zijn ook erg fijn. Hij ziet er nog heel netjes uit dus gaan hem ook bij baby 2 gebruiken met een meerijdstoeltje/plankje voor onze dochter. Moet wel zeggen dat het boodschappenmandje indd wat klein is.

4 jaar geleden
Ik heb bij de eerste een joolz day 2 gebruikt. Super fijne soepele wagen. Makkelijk in de auto te doen en schoon te houden. Ook vind ik hem nog steeds super mooi.
Nadelen; na veel in uit klappen komt er speling op het frame. Vond dat de baby wieg niet mooi recht bleef. Dit is een bekend probleem bij de day. Het klicksysteem bij het zitje vinden wij onhandig. We gebruiken nog steeds niet de bovenste gordels maar alleen die van beneden. Je kunt alleen die bovenste niet even handig weg werken. Blijft in de weg zitten.
Nu gaan er de geo2 gebruiken en de duo wagen. Omdat er kort op elkaar de 2e verwachten. Ik vind de geo veel steviger in het frame. Duo is echt handig en de boodschappenmand is veel groter.
Nadelen. De wagen is veel zwaarder en minder compact inklapbaar. Niet geschikt voor een kleine kofferbak. Het zit gedeelte heeft geen verlengbaar voetenstuk zoals bij de day. Onze zoon heeft lange benen en ik vind het erg jammer dat ik het niet kan verlengen. Ook rijdt de day naar mijn mening soepeler en meer wendbaar.
Beide hebben voor en nadelen. Is wat je zelf belangrijker vind.
Ik heb nog een day2 in studio gris te koop met alle accessoires 馃槀馃槤

4 jaar geleden
Reactie op Sjpukkie
Wij hebben gekozen voor de Joolz Geo. Niet alleen voor het feit dat deze ee ...
Dit klopt dus niet helemaal vanaf de day 2 is de boodschappenmand groter. Niet zo groot als de geo maar er past echt een hele hoop in en op. Bij de geo is de mand open en minder diep.
Qua frame is de geo groter maar in de wieg zit een opvul stuk. Hij is dus uiteindelijk even lang als de day. Qua matrasje. En bij het zit gedeelte van de day kun je het dus langer maken en bij de geo niet. Uiteindelijk is die dus korter.