20 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg

4 jaar geleden

Ik heb de Joolz Geo2. Ik heb geen ervaring met andere wagens, maar vind deze echt fijn. Hij rijdt prettig en is stevig. De boodschappenmand is heel erg groot, wat voor mij echt geweldig is, aangezien ik altijd wandelend boodschappen kon doen en echt veel mee kon nemen! Hij is makkelijk in te klappen, maar hij blijft wel vrij groot. Aangezien we een grote kofferbak hebben, is dat geen probleem en ook in een kleine auto past het wel, maar dan heb je weinig ruimte over. En ik vind t design gewoon mooi:) Destijds ook gekocht met het idee om hem als duowagen te kunnen gebruiken, maar onze zoon is tegen de tijd dat zijn broertje of zusje er is, 3 jaar en gebruikt de wagen nu al nauwelijks. Heel veel succes iig!

4 jaar geleden

Ik heb de bugaboo Fox en ben er heel blij mee. Grote voordeel is de kap die je bijna helemaal over de wagen heen kan vouwen zodat je kleintje in een heerlijk coconnetje kan liggen als ze gaan slapen in de wagen. Ook echt heel handig als ze wat ouder zijn, kunnen ze zich goed afsluiten van de omgeving als ze gaan slapen in de wagen. Ook ideaal met de zon! Verder is hij heel makkelijk in en uit te klappen en loopt hij soepeltjes. Boodschappen mand is trouwens ook heel groot.. Veel leuke designs beschikbaar, zwarte frame beschadigd wel snel maar vind het zelf wel de mooiste! :) succes met kiezen!

4 jaar geleden

Hier de Joolz day2 en ook suuper blij mee! Ze zeggen een kleinere boodschappenmand maar de boodschappen a la een winkelmandje past er gemakkelijk in! Ideaal! Super wagen, gaat nu mee voor de 2e ronde!

4 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend 2 wagens van joolz getest in de auto . De day+ past makkelijk, de geo 2 die past met moeite in de kofferbak van een nieuwe polo .

4 jaar geleden