20 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg

4 jaar geleden

Ik heb de Joolz Geo2. Ik heb geen ervaring met andere wagens, maar vind deze echt fijn. Hij rijdt prettig en is stevig. De boodschappenmand is heel erg groot, wat voor mij echt geweldig is, aangezien ik altijd wandelend boodschappen kon doen en echt veel mee kon nemen! Hij is makkelijk in te klappen, maar hij blijft wel vrij groot. Aangezien we een grote kofferbak hebben, is dat geen probleem en ook in een kleine auto past het wel, maar dan heb je weinig ruimte over. En ik vind t design gewoon mooi:) Destijds ook gekocht met het idee om hem als duowagen te kunnen gebruiken, maar onze zoon is tegen de tijd dat zijn broertje of zusje er is, 3 jaar en gebruikt de wagen nu al nauwelijks. Heel veel succes iig!

4 jaar geleden

Ik heb de bugaboo Fox en ben er heel blij mee. Grote voordeel is de kap die je bijna helemaal over de wagen heen kan vouwen zodat je kleintje in een heerlijk coconnetje kan liggen als ze gaan slapen in de wagen. Ook echt heel handig als ze wat ouder zijn, kunnen ze zich goed afsluiten van de omgeving als ze gaan slapen in de wagen. Ook ideaal met de zon! Verder is hij heel makkelijk in en uit te klappen en loopt hij soepeltjes. Boodschappen mand is trouwens ook heel groot.. Veel leuke designs beschikbaar, zwarte frame beschadigd wel snel maar vind het zelf wel de mooiste! :) succes met kiezen!

4 jaar geleden

Hier de Joolz day2 en ook suuper blij mee! Ze zeggen een kleinere boodschappenmand maar de boodschappen a la een winkelmandje past er gemakkelijk in! Ideaal! Super wagen, gaat nu mee voor de 2e ronde!

4 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend 2 wagens van joolz getest in de auto . De day+ past makkelijk, de geo 2 die past met moeite in de kofferbak van een nieuwe polo .

4 jaar geleden

Hier joolz day2, heerlijke wagen. Stuurt makkelijk, kan vrij klein worden. Gaat nu mee voor de 2e ronde. Niet gekozen voor bugaboo (twijfelde toen ook) omdat die bak heel laag is in vergelijking tot de joolz. Wij zijn beide lang en dat leek ons dan erg onhandig en daarnaast ligt de bak dan dicht op de boodschappenmand

4 jaar geleden

*kan vrij klein worden OPGEVOUWEN. 🤣

4 jaar geleden

Weet iemand of deze ook geschikt is voor lange wandelingen in bossen bijv. Ik vind het maar lastig een goede te vinden voor bos ondergrond, we wandelen veel en vaak lang met de hond namelijk..

4 jaar geleden

Heb ook de Joolz day2 en ben supee blij. Had expres een neutrale kleur gehaald om het ook voor een 2e te gebruiken. Ben nu zwAnger en ga het zeker nog gebruiken👍🏻 Hij is gebruiksvriendelijk en rijd super lekker.

4 jaar geleden

Reactie op Suusie_q

Ik heb de Joolz Geo2. Ik heb geen ervaring met andere wagens, maar vind dez ...
Hier hetzelfde! Erg blij met de joolz geo2. Ik vind de bugaboo ook een beetje laag... zoontje is net twee als ik ben uitgerekend dus twijfel nog wel om duo set erbij te kopen. Ik zie niet echt voor me dat die straks op een plankje blijft staan erachter 🤔

4 jaar geleden

Ik heb de bugaboo duo 2 vind hem fijn rijden

4 jaar geleden

Vriendin van mij heeft Joolz is een hele fijne wagen. Ik had 10 jaar geleden een Bugaboo frog en nu voor de cameleon gegaan. Bugaboo is gewoon degelijk en altijd goed

4 jaar geleden

Reactie op Degraaf123

Hier hetzelfde! Erg blij met de joolz geo2. Ik vind de bugaboo ook een beet ...
Past jullie geo 2 ook makkelijk in wat kleine kofferbakken? Ik heb een Hyundai i 20

4 jaar geleden

Ik heb een joolz geo, hele fijne wagen met grote mand! Hij is alleen nog best groot als je hem inklapt. Maar dat vond ik geen probleem!

4 jaar geleden

Ik heb een geo en als ik hem helemaal uit elkaar haal en de bak op de voorstoel of achterbank zet gaat het in een i10 🙃 We hebben de geo nu 4 jaar en na 2 jaar kind 1 erin ging kind 2 erin. Toen was de horizontale rand wel niet meer zo horizontaal. Hij kantelde naar achteren. Schijnt een bekend probleem te zijn, ik weet niet of het al is opgelost. Als ze uit de wieg zijn is dat niet meer zon probleem. Ik had de wieg opgelost met een handdoek onder het matrasje. Een nieuwe ring is prijzig, maar als we het eerder hadden aangekaart viel het nog onder de garantie. Goed op letten dus.

4 jaar geleden

Reactie op Karlijnco

Ik heb een geo en als ik hem helemaal uit elkaar haal en de bak op de voors ...
Voor de rest trouwens heel blij mee hoor! Wordt ook regelmatig in het bos gebruikt en kind nr 3 gaat er dadelijk ook in. Wij zijn allebei vrij lang, een reden om voor Joolz te kiezen. Ook omdat de bak voor je kindje wat groter is. Nu konden ze er ook echt tot 6 maanden in.

4 jaar geleden

Reactie op Karlijnco

Voor de rest trouwens heel blij mee hoor! Wordt ook regelmatig in het bos g ...
Hoe lang zijn jullie ongeveer?

4 jaar geleden

Bugaboo cameleon..nog steeds blij mee
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

4 jaar geleden

Reactie op Rod

Hoe lang zijn jullie ongeveer?
Ik 1.78 en man 1.95

4 jaar geleden

Zou hij dan voor kleine mensen ook goed zijn? Ben zelf 165 maar mn vriend zeker 185.