13 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de nuna demi grow en zijn zeer tevreden, makkelijk inklapbaar, veel ruimte onderin voor de boodschappen met de mogelijkheid als er een tweede komt er een twin kinderwagen van te maken

5 jaar geleden

Oja mijn vriend is 1.96 en ikzelf ben 1.58 😅 en is prima te doen!

5 jaar geleden

Reactie op Kever

Wij hebben de nuna demi grow en zijn zeer tevreden, makkelijk inklapbaar, v ...
Oh dat is goed om te horen! Hij ziet er ook echt praktisch maar ook mooi uit. Ik zag alleen 2 reviews staan dat bij hen het frame snel beschadigd was. Heb jij hier ook last van?

5 jaar geleden

Wij hebben ook een Nuna demi grow besteld. Met name omdat 1. Die goed geschikt is voor onverharde ondergronden, 2. de accessoires (koppelstukken maxi cosi, voetenzak, regenhoes, zonnescherm, extra boodschappenmand) al inbegrepen zijn in de aankoopprijs. (Wat bij andere merken in zelfde prijsklasse vaak niet het geval is) en 3. het gebruiksgemak echt super is. Ik kan de Nuna demi grow zeker aanraden

5 jaar geleden

Wij hebben hem ook gekocht :) Nog niet gebruikt, want zwanger van de eerste. De kraamhulp raadde deze aan en ik zag goede reviews online (YouTube en Amazon). Met thuis uitproberen ben ik vooral weg van de vele opties die je hebt voor het plaatsen van de zitjes, het ingebouwde zonnescherm/doek en ventilatie mogelijkheden zijn ook super voor de zomer. Ook is hij fijn voor als je allebei redelijk lang bent, ook de reiswieg en het zitje kun je met de bijgevoegde adapters lekker hoog op het onderstel plaatsen. En de boodschappenmand en het verborgen vakje zijn natuurlijk heerlijk. Nadeel lijkt me wel dat hij niet zo compact is, wat met een kleine auto misschien lastig is, maar dat is ook weer logisch met een duo wagen. Wij willen hem vooral gaan gebruiken voor wandelingen in de buurt en naar het dorp/supermarkt, dus daarvoor lijkt hij me ideaal. Ga je veel met het OV of de auto weg, dan zou ik misschien voor een compactere/ niet duo gaan. Tot slot ook redelijk makkelijk in te klappen, je moet het systeem alleen ff onder de knie krijgen. Ook weg van de blauwe kleur :) Succes met je keuze!

5 jaar geleden

Wij gaan binnenkort ook kijken voor deze wagen. Kregen deze als tip tijdens video bel afspraak. Wij zijn beide lang en willen graag een hoge wagen!

5 jaar geleden

Ik ben ook helemaal verliefd op de nuna demi grow. Mijn voorkeur gaat hier ook naar uit. Hopelijk dat we binnenkort weer een beetje normaal kunnen gaan shoppen.

5 jaar geleden

Heb ‘m toevallig gisteren besteld. Hele fijne hoge wagen. Makkelijk in te klappen en heel compleet qua accessoires. Dat gaf uiteindelijk de doorslag.

5 jaar geleden

Reactie op Spacemonkey

Wij gaan binnenkort ook kijken voor deze wagen. Kregen deze als tip tijdens ...
Zaterdag wezen kijken en helemaal verliefd 😄. Gekocht en gister in elkaar gezet!!!

5 jaar geleden

Wij hebben hem ook besteld!

5 jaar geleden

Wij hebben hem nu 16m. Gekocht voor mijn zoontje, met oog op eventueel snel gezinsuitbreiding. In juli komt zijn zusje eraan ;) De wagen is top! Accessoires, handigheid,... alleen: ik vind de meest rechte "zitstand" redelijk liggend... nog mensen hier last van?

4 jaar geleden

Reactie op Pmens

Wij hebben hem nu 16m. Gekocht voor mijn zoontje, met oog op eventueel snel ...
Ja precies dit! Wij hadden eerst Dubatti voor onze dochter, hier zat ze superfijn in. Vanwege nr 2 op komst overgestapt op de Demi. Maar ze ligt er half in, ze vindt het ook niet fijn. We doen nu de bandjes over haar schouders los, zodat ze zelf naar voren kan zitten en de beugel vast kan houden. Maar lijkt me niet helemaal de bedoeling..

4 jaar geleden

Ik heb hem! Beetje late reactie hihi..