9 Reacties
2 jaar geleden
Hey! Ik zat er toen ze kleiner was ook mee te tobben. Estivill heeft trouwens super goed gewerkt hier, na 3 nachtjes sliep ze door. Is het geen optie om de dagvoedingen, en dus ook die van 19 gewoon te geven, en dan alleen de nachtvoedingen niet meer? En dan dus consequent de Estivill methode toe te passen?
2 jaar geleden
Reactie op Niamh26
Hey! Ik zat er toen ze kleiner was ook mee te tobben. Estivill heeft trouwe ...
Hoi hoi, bedankt voor de reactie! En wat fijn om te horen dat de Estivill-meth bij jullie heeft gewerkt, dat geeft hoop haha. Ja die dag voedingen wil ik dan idd blijven geven. Alleen twijfel ik over die van 19:00, omdat we dat altijd op bed doen voor het slapen gaan. Hij valt aan de borst in slaap en in die Estivill methode staat dat ik als ouder niet een slaap attribuut mag worden. Wellicht kan ik hem borstvoeding geven direct na het eten of zoiets. Ik weet het niet zo goed 🤷♀️
2 jaar geleden
Ik heb de Estivill methode ook aangepast zodat het bij mij paste (max 3 minuten tussen de troostmomenten). Dus ik zou niet te streng vasthouden aan die methode, maar ‘m zo aanpassen dat het goed voelt en dat je het dus kan volhouden. In je eerste bericht staat dat je het vrij hard vindt om 19:00 te schrappen. Dan zou ik die gewoon houden, maar stoppen met de nachtvoedingen. En dan kan je op termijn altijd nog kijken wat je met die 19:00 voeding doet/wil!