3 Reacties

één jaar geleden

Avondeten (potje of met de pot mee) gaat wel goed tot nu

één jaar geleden

Hoe lang is dit al gaande? Als dit enkele weken is zou het nog een fase kunnen zijn en is het niets geks. Mocht dit al veel langer gaande zijn en je je zorgen maken om haar gewicht zou je eens bij de huisarts om advies kunnen vragen. Al is het maar ter geruststelling. Je zegt avondeten gaat dus wel goed. En de rest van de dag? Is er een ander soort ontbijt waar ze trek in zou hebben denk je? Yogurt of fruit of havermout bijvoorbeeld? Ik zou vooral niet pushen. Het is aan haar of ze trek heeft of niet. Evt later op de dag vaker iets aanbieden.

één jaar geleden

Reactie op happy24

Hoe lang is dit al gaande? Als dit enkele weken is zou het nog een fase ku ...
Ze heeft altijd wel wat problemen gehad met voeding, ook toen ze de fles kreeg weigerde ze regelmatig. Avondeten gaat inderdaad wel goed. (Stukjes) fruit weigert ze ook al een hele lange poos. Ik geef nu in de middag vaker gepureerd fruit met een beetje yoghurt, want zodra het teveel naar fruit smaakt of er een stukje in zit dan spuugt ze het uit. Ik heb ook al allerlei soorten beleg en brood geprobeerd maar helaas. Yoghurt/havermout/pap wilt ze ook niet…ze wilt echt helemaal niets. Ik kijk het nog eventjes aan, anders maak ik een afspraak op het bureau/huisarts