4 Reacties

één jaar geleden

Dat klinkt vervelend zeg. Snap goed dat je je zorgen maakt. Zou vooral opnieuw bij de huisarts aankloppen als het niet snel betert en je je zorgen maakt. Ook als drinken niet meer goed gaat. Heb er zelf geen verstand van en dit enkel bij buikgriep meegemaakt met onze zoon. Is er toevallig nog een voedingsmiddel dat je pas recent hebt geïntroduceerd waar ze misschien niet tegen kan? Koorts duidt vaak wel op virus maar hoeft niet per se

één jaar geleden

Wij hebben op dit moment hetzelfde. Onze dochter had sinds donderdag op vrijdag koorts gekregen en dat 2 dagen lang met veel overgeven en vooral veel diaree. Nu eet ze nog steeds bijna niks maar drinkt erg veel. En nog steeds diaree... Verder hangt ze veel aan mij, dan is ze wel vrolijk. Ik denk dat het gewoon de buikgriep is want onze zoontjes hebben hetzelfde sinds 2 dagen😵.... Als het langer dan een week echt niks eet zou ik mij zolang zorgen maken. Sterkte en beterschap

één jaar geleden

Mijn zoontje afgelopen week ook. Het overgeven heeft 5 dagen geduurd en diarree iets van 4 dagen. Weinig trek had hij, maar dronk gelukkig wel.

één jaar geleden

Hoe is het inmiddels met je dochter? Mijn dochter eet sinds gister avond ineens weer.... Hopelijk is het bij jullie ook weer beter