58 Reacties
4 jaar geleden
Hier een happy horse konijn-knuffeldoekje 😀 Vind het alleen wat lastig om haar ermee te laten slapen... Zodra ze 'm vastheeft lijkt ze er een soort van ruzie mee te krijgen en eet ze 'm half op.... 🙈 Pas als we 'm weghalen, speentje geven en toedekken gaat ze rustig slapen. Terwijl ik nu wel begin te zien dat ze er af en toe geborgenheid uit haalt. Dus waar doen we dan goed aan....
Iemand die dit herkent?

4 jaar geleden
‘Olie de beer’ was een dagje blijven logeren op het kdv tot grote verdriet van Xo .. dit was haar reactie nadat opa Olie had opgehaald 🥺♥️🙌🏼

4 jaar geleden
Reactie op Anzzeliek
Jaaa hier ook Jokie al had onze hond m laatst "opgegeten". Nu gelukkig 2 ge ...

Ohnee! Arme jokie 😂 Hij is hier wel favoriet hoor!
Tijdens het slapen heeft ie nog niet echt een knuffeltje, maar Jokie pakt hij wel altijd met spelen!
4 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Hier een happy horse konijn-knuffeldoekje 😀 Vind het alleen wat lastig om ...

Ik laat haar in slaap vallen met dit knuffeldoekje of de grote versie ervan en haal en weg, zodra ze diep in slaap is😊
4 jaar geleden
Reactie op BabySharkGirl
Ik laat haar in slaap vallen met dit knuffeldoekje of de grote versie ervan ...
Dat was mijn idee dus ook, maar ze heeft er al 'ruzie' mee voor ze in slaap valt...speen gaat uit en ze eet 'm zowat op tot ze gefrustreerd raakt 🙈 Terwijl ze 'm wel lief vasthoud en niet loslaat tijdens bv omkleden, slaapzak aan etc...
Toch nog maar even zonder slapen gok ik zo.... Als we dr zonder knuffel wegleggen is ze zo vertrokken.
4 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Hier een happy horse konijn-knuffeldoekje 😀 Vind het alleen wat lastig om ...

Hahaha, dat gebeurt hier ook. Maar onze dochter stopt alles in haar mond. Hier merken we soms dat ze er inderdaad mee blijft rondzwaaien en op haar hoofd leggen (ze heeft er 2), maar na een paar minuten gooit ze aan de kant en valt ze in slaap. Dus heb er niet zo’n moeite mee
4 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Dit bericht is verwijderd
Ohhh die kleur knuffel is gaaaf!! Zoontje van 6 heeft exact die in volledig grijze kleur vanaf zn geboorte, nu hebben we een dochtertje van 6 maanden. Waar heb je die leukerd vandaan? 😲🥰