13 Reacties

3 jaar geleden
Wij gebruiken het (en kochten het via marktplaats want ik vind ze superduur). Als lakentje vind ik het heel fijn, al moet ik wel zeggen dat het hier niet helpt tegen onrust met de armen. Het eerste wat ze doet bij in bed leggen is haar armen eronder uit trekken. Dan moet je het echt combineren met dat slaapzakje met die ritsen, denk ik.

3 jaar geleden
Wij zijn onwijs fan! Zowel t lakentje als de slaapzakjes in gebruik hier! Onze kleine man sloeg zichzelf ook steeds wakker en speelt anders ook gewoon hele tijd in bed nu 😂 hij kan zn armpjes nog gewoon omhoog doen, zeg maar vanaf zn elleboogjes, dus het voelt iig heel veilig.

3 jaar geleden
Ik heb het lakentje in huis gehad omdat mijn dochter steeds haar speentje uit haar mond haalt. Getest en ze had haar armpjes zo boven de deken. Daarom het lakentje weer retour gestuurd. Ik doe nu een laken dwars en stop dat strak in. Werkt hier beter dan het Nunki lakentje.

3 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties.
We gaan het nu eerst testen met een laken strak overdwars ingestopt als dat helpt gaan we dat lakentje bestellen. Ik las ook op internet dat de mensen van fedde en kees heel meegaand zijn en graag willen meedenken, dus misschien bel ik ze morgen wel even.

3 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties.
We gaan het nu eerst testen met een laken st ...
Ze is ook heel eerlijk! Een vriendinnetje van mij had ook gebeld en toen had ze gezegd; hoe graag ik je ook zou willen helpen, ik denk niet dat een fedde en kees laken/slaapzak de oplossing is.

3 jaar geleden
Hoi, ik overwoog ook dit lakentje aan te schaffen. Ons zoontje slaapt vanaf niet al te lang na de geboorte in een inbakerdoek, hij is zeeer bewegelijk en zonder inbakerdoek maakt hij zichzelf de hele tijd wakker mey zijn zwaaiende armen. Aangezien hij op het punt staat om om te gaan rollen moesten we dit afbouwen maar ik wist niet zo goed hoe. Maar sinds enkele dagen slaapt ons zoontje hier nu in een padded slaapzak met afritsbare mouwen van de Hema (hij is nu ongeveer 65 cm en slaapt in een maat 68-80) en dit gaat verbazingwekkend goed!! Doordat de mouwen lang zijn zitten zijn handen in de mouwen verstopt waardoor hij voor zijn doen heel rustig slaapt. Hier geen lakentje meer nodig! Misschien werkt het bij jouw kindje ook.

3 jaar geleden
Reactie op ambeeerrrr92
Ze is ook heel eerlijk! Een vriendinnetje van mij had ook gebeld en toen ha ...
Oh wat goed zeg!

3 jaar geleden
Reactie op MirjamW
Hoi, ik overwoog ook dit lakentje aan te schaffen. Ons zoontje slaapt vanaf ...
Hij slaapt al sinds maat 50/56 in een slaapzak, maar helaas heeft dit bij ons niet gewerkt..

3 jaar geleden
Wij hebben ook het laken van Fedde en Kees! En het bevalt heel goed! Ons dochtertje sliep vanaf de eerste nacht dat ze in de puckababy lag door! Toen begon ze te rollen en mag dat ivm de veiligheid niet meer in de puckababy… we legden haar toen in een slaapzakje in bed. Maar toen sliep ze niet meer door! We kwamen het Fedde en Kees laken tegen. Opgescharreld via MP (nieuw kosten ze een vermogen 🙈) en… ze sliep weer door! Hier ligt standaard 1 handje boven het laken en 1 handje er onder. Met het handje boven het laken stopt ze het knuffeldoekje tegen haar neus…
Ik verwacht niet dat dit voor alle baby’s ideaal is! Ons dochtertje heeft de geborgenheid nodig van het laken. Het geeft nl ietsje druk… Ik kan me ook goed voorstellen dat dit bij andere baby’s niet werkt! Misschien is het een optie om het gewoon te proberen? Met het groter laken en dan goed instoppen?

3 jaar geleden
Ik heb hem besteld ik ben erg benieuwd.
We hebben hem nu 4 nachten heel strak in de lakens gelegd en dat leek 2 nachten wel te helpen en 2 nachten niet, maar hij wurmde zich er ook uit en de lakens waren wat afgezakt.
Bedankt voor jullie reacties allemaal.