25 Reacties
4 jaar geleden
Babyplanet heeft hele fijne teddy jasjes van Koeka, aan 2 kanten te dragen en met stretch!
4 jaar geleden
Reactie op Nicolleke
In de maxi cosi hebben we de puckababy GoGo liggen en in de wandelwagen geb ...
Ik had dus ook steeds een deken en voetenzak. Maar mijn moeder zegt tegen mij dat ik haar een jasje aan moet doen voor de kou in de nek en schouders.. maar ik vindt t dus verschrikkelijk die jas en mijn dochter ook, begint ook te huilen als ik haar die jas aan ben aan t doen.
4 jaar geleden
Wij hebben een teddyjas van Prenatal. Heel fijn jasje dat gemakkelijk aan te trekken is! Kost maar 20 euro. Enige nadeel is dat die maar t/m maat 62 gaat.

4 jaar geleden
Primark heeft deze hele leuke 😍 Is makkelijk aan te trekken over de armpjes!

4 jaar geleden
Ik heb deze gekocht! Leek mij wel schattig en ik heb nog een winterjas in de uitverkoop van de H&M.

4 jaar geleden
Reactie op PBJJ
Ik had dus ook steeds een deken en voetenzak. Maar mijn moeder zegt tegen m ...
Heb je zown stoffen kap over je maxicosi? Als je de slaapzak hoog optrekt en evt een mutsje opdoet (of de drukkers van de slaapzak dichtdrukt, ik heb zown meyco waar je een punt muts aan kunt maken) dan ben je ook al een heel eind misschien? Voor vrieskou niet maar voor nu wel
4 jaar geleden
Reactie op Coco
Heb je zown stoffen kap over je maxicosi? Als je de slaapzak hoog optrekt e ...
Ja bij de wandelwagen heb ik de kap gewoon dicht die kan ook extra ver dicht. En een mutsje op. De voetenzak komt alleen niet hoog genoeg en ik denk dat er nog veel kou in kan komen aan de opening. Zo overdags gaat dat allemaal wel, maar ik moet ook vaak savonds nog een keer lopen met de hond omdat mijn vriend tot laat werkt.