25 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb die voor mijn zoontje en heb hem zelf binnen 5 minuten aan☺️

4 jaar geleden

In de maxi cosi hebben we de puckababy GoGo liggen en in de wandelwagen gebruiken we een warm deken. Ik heb wel een winterjasje (zo'n borgvest van Z8), maar eigenlijk nog nooit gebruikt dus😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Babyplanet heeft hele fijne teddy jasjes van Koeka, aan 2 kanten te dragen en met stretch!

4 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

In de maxi cosi hebben we de puckababy GoGo liggen en in de wandelwagen geb ...
Ik had dus ook steeds een deken en voetenzak. Maar mijn moeder zegt tegen mij dat ik haar een jasje aan moet doen voor de kou in de nek en schouders.. maar ik vindt t dus verschrikkelijk die jas en mijn dochter ook, begint ook te huilen als ik haar die jas aan ben aan t doen.

4 jaar geleden

Wij hebben een jasje van Engel Natur! Heel oversized en de armpjes gaan er super makkelijk in. In de wagen nog een deken erover en in de maxicosi hebben we een voetbal erbij.

4 jaar geleden

Reactie op NB32

Wij hebben een jasje van Engel Natur! Heel oversized en de armpjes gaan er ...
Ja, die heb ik ook! Heel fijn! Ze hebben er ook hele winterpakken van, die zijn ook super.

4 jaar geleden

Tip: boterhamzakje om de handjes/armpjes doen en dan glijden ze zo de mouwen door :)

4 jaar geleden

Wij hebben een teddyjas van Prenatal. Heel fijn jasje dat gemakkelijk aan te trekken is! Kost maar 20 euro. Enige nadeel is dat die maar t/m maat 62 gaat.

4 jaar geleden

Ik heb deze van feetje, trekt ook heel fijn aan

4 jaar geleden

Ik heb ook het jasje van Engel Natur, gaat inderdaad makkelijk aan, lekker oversized dus kan ze lang aan :)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Hier vestje van dirkje met bont erin

4 jaar geleden

Wij hebben een teddyjas van Prenatal. Heel fijn jasje dat gemakkelijk aan t ...
Deze hebben wij ook, maar ik vind hem helemaal niet gemakkelijk om aan te trekken. Herken me helemaal in de struggle om de armen er door te krijgen helaas 😕

4 jaar geleden

Ik heb eentje van woody die is voor 6 maand en ze hebben hem ook voor een jaar. Had ook al paar jasjes moete terug brengen omda zijn armpjes er niet door gingen maar die van woody is extra los en goed warm

4 jaar geleden

Primark heeft deze hele leuke 😍 Is makkelijk aan te trekken over de armpjes!

4 jaar geleden

Reactie op happy24

Tip: boterhamzakje om de handjes/armpjes doen en dan glijden ze zo de mouwe ...
Net geprobeerd en beste tip ooit! Bedankt! 🤩

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! Leek mij wel schattig en ik heb nog een winterjas in de uitverkoop van de H&M.

4 jaar geleden

Reactie op Joukster

Babyplanet heeft hele fijne teddy jasjes van Koeka, aan 2 kanten te dragen ...
Bedankt voor deze tip! Heb dit Jasje gekocht en wat een verademing om aan te trekken. Binnen een minuut aan en ze heeft niet eens gehuild. Baby blij, mama blij 😁😁

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik had dus ook steeds een deken en voetenzak. Maar mijn moeder zegt tegen m ...
Heb je zown stoffen kap over je maxicosi? Als je de slaapzak hoog optrekt en evt een mutsje opdoet (of de drukkers van de slaapzak dichtdrukt, ik heb zown meyco waar je een punt muts aan kunt maken) dan ben je ook al een heel eind misschien? Voor vrieskou niet maar voor nu wel

4 jaar geleden

Reactie op Coco

Heb je zown stoffen kap over je maxicosi? Als je de slaapzak hoog optrekt e ...
Ja bij de wandelwagen heb ik de kap gewoon dicht die kan ook extra ver dicht. En een mutsje op. De voetenzak komt alleen niet hoog genoeg en ik denk dat er nog veel kou in kan komen aan de opening. Zo overdags gaat dat allemaal wel, maar ik moet ook vaak savonds nog een keer lopen met de hond omdat mijn vriend tot laat werkt.

4 jaar geleden

Ideaal