40 Reacties
2 jaar geleden
Baby tv, pretlettertjes (baby) veel met dieren en geluiden, Disney muziek filmpjes (mee zingen)
Je moet lekker zelf weten of je je kindje wel of niet tv etc laat kijken. Variatie is altijd goed en natuurlijk met mate misschien maar moet gewoon kunnen meid! Onze zoon is best druk en tv tijd helpt dan ook voor ons hahah 😅 succes en hopelijk vind zij bovenstaande net zo leuk als onze zoon! 👍🏻🤩
2 jaar geleden
Peppa pig en Nijntje op Netflix. En op YouTube kijken we nog wel eens tik tak en Bumba (dat laatste is behoorlijk irritant voor papa en mama, maar Elin wordt er wel heel blij van… ☺️)
2 jaar geleden
Hey bear sensory (YouTube) vindt ze nog steeds heel leuk om naar de kijken. Zijn filmpjes met hoog contrast. Daarnaast zijn sinds kort de liedjes/filmpjes van 2 kleine kleutertjes een groot succes.
2 jaar geleden
Reactie op Nijnio
Waarom laat je je kind tv/ipad kijken? Ik vraag me dat echt af..
Dus zodra jouw kindje thuis is staat er nooit televisie op? Geen journaal oid?
Of ze nou dat zien of baby tv staat op de achtergrond op?
Hier vind ze de liedjes van baby tv geweldig. Ze begint dan mee te wiebelen en te kieren.
2 jaar geleden
Hier staat de tv op radio en dan is de tijd die in beeld komt al erg spannend! Verder zet ik hem soms op aquarium.. en verder kijkt ze geen tv.. soms bij oma als me nichtje er ook is.. maar de kleine is drukker met haar speeltjes dan dat ze mee kijkt.. en vind het prima voor nu😄 moet wel erbij zeggen dat onze dochter goed alleen kan spelen en in de box spelen ook leuk vind.. dit maakt het ook we makkelijker
2 jaar geleden
Reactie op Nijnio
Waarom laat je je kind tv/ipad kijken? Ik vraag me dat echt af..
Omdat het mij keuze is.
juf roos dat zijn liedjes dat vinden ze heel leuk kunnen ze veel van leren
Bij ons staat de tv de hele dag aan als we thuis zijn. Ze is 3 dagen bij de opvang.
Soms zet ik dan kinderprogramma's op. En ze snappen het wel hoor.
Als ze iets niet leuk vind of ze gaat gillen of ze gaat spelen .
2 jaar geleden
Hey baby sensory bear popcorn en de summertime vindt mij zoontje heel erg leuk. Nijntje en nu helemaal weg van het zonnetje in de teletubbiesserie. Storyzoo dierenpark amersfoort vindt hij ook geweldig en is ook nog eens leerzaam. Vaak zet ik ook rustige muziek op voor babys en dan zet ik het scherm uit zodat hij op de mat met zijn speelgoed kan spelen.
2 jaar geleden
Reactie op Woudwolfje
Hey baby sensory bear popcorn en de summertime vindt mij zoontje heel erg ...
Oh en tiktak niet te vergeten! Vooral bij de laatste fles en dan hop naar bed😉
2 jaar geleden
When all else fails... Bumba 🙈 Ik probeer het persoonlijk niet te vaak te doen, maar als ze ziek is en afleiding nodig heeft ofzo dan zet ik al eens 1 of 2 afleveringen van Bumba op. Dat is het enige waar ze helemaal door het dak van gaat. 🤣
2 jaar geleden
Ik zet altijd liedjes op via YouTube. Alleen liedjes geen films of tekenfilms. De tv staat hier bijna nooit aan, ik kijk zelf weleens Netflix tijdens zijn middagfles maar altijd zonder geluid... is iets wat ik gewend ben voordat ie geboren was.
Jungle book als je van beren leren kan is favoriet. Als hij huilt en kan niet meer kalmeren of let niet op met eten dan zet ik deze op en dan is t opperste concentratie en kunnen we weer verder. Of hij draait rond tijdens de luier, liedje en hij is binnen no time verschoond.
2 jaar geleden
Mijn kind vind alle reclames heel leuk op tv en moet ook altijd even een momentje nemen om bepaalde te zien 🤣. Zoals de liedjes van t nieuws, t mobile reclame, droomhuis op t platte land haha. Buiten dat als ik eens wat op zet is het meestal nijntje bij al het andere is ze snel op uit gekeken. Word party, en rijmpjes uit rijmpjes stad op netflix is ook leuk.