12 Reacties

5 jaar geleden

Kan je niet gewoon bloed laten prikken? Als je ijzer te laag is krijg je gewoon medicatie van de huisarts.

5 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Kan je niet gewoon bloed laten prikken? Als je ijzer te laag is krijg je ge ...
Ik heb bloedgeprikt maar kreeg geen medicatie hun zeiden dat ik Gewoon kruidvat pilletjes moet proberen

5 jaar geleden

Reactie op llanatjeeexx

Ik heb bloedgeprikt maar kreeg geen medicatie hun zeiden dat ik Gewoon krui ...
Ik heb ook ijzer te kort en heb medicijnen van de huisarts gekregen ik werk zelf bij trekpleister de dosering van ons eige merk is veel te laag wil je het bij de drogist halen zou ik floradix halen heb je in drank of tablet vorm

5 jaar geleden

Floradix is een goede optie omdat het op natuurlijke basis is, in tegenstelling tot echte ijzer-medicatie veroorzaakt het ook geen obstipatie. Gewoon bij de drogist te koop.

5 jaar geleden

Floradix gebruik ik en werkt super goed ik ben er heel tevreden over

5 jaar geleden

Ik slik de multi mama van vitakruid. Online staan wel kortingscodes en via de shopping optie op Google vind je de voordeligste wel.

5 jaar geleden

Heb je niet een te lage bloeddruk?

5 jaar geleden

Ik slik momenteel gravitamon van de kruidtvat zit 100 tableten ik heb altijd al laag vitamine d egt laag nadat ik sinds ik 3 maanden die tableten slik heb ik normalr vitamine d terwijl dat nooit zo was in die tableten van de kruidvat gravitamon zit ijzer en nog ander dingen is waard om na te kijken

5 jaar geleden

Floradix is voor mij het wondermiddel.

5 jaar geleden

Ik zou naar een natuurwinkel gaan voor ijzer tabletten. Die werken echt goed! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik floradix gebruikt maar door de vele “bij producten” die erin zitten neemt het lichaam het slechter op. In een natuurwinkel heb je puur en alleen het ijzer en werkt 10 keer beter bij mij. Heb op dit moment van t merk vitalis

5 jaar geleden

Ik drink roosvicee ferro. Dat is echt niet duur en kan volgens mij ook niet veel kwaad ofzo.

5 jaar geleden

Ik moest ook Floradix nemen op aanraden van het ziekenhuis. Heb de vloeibare vorm.