16 Reacties

3 jaar geleden

Once upon! Super handig via je mobiel!

3 jaar geleden

Jaaa once upon!

3 jaar geleden

Hier altijd via albelli

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Hier altijd via albelli
Hier doe ik het ook altijd ☺️

3 jaar geleden

Ik maak één bij Albelli. Ben na de kraamweek begonnen en plaats iedere maand foto’s en schrijf daarbij een verhaaltje. Als ze straks 1 jaar is geworden bestel ik het boek 😄

3 jaar geleden

Ik doe alles via de kruitvat... al jaren.. vind ik een fijn programma om in te werken..

3 jaar geleden

Ik ben ook een boek bij albelli aan het maken. De eerste paar pagina's zijn van de eerste dagen en daarna heb ik ze per week met verhaal. Aan het einde van het boek heb ik de mijlpalen staan wanneer die omrolt, staan, kruipen, tandjes. Ook hoe we hem noemen..😅 En ook de 'ziektes' wanneer die die gehad heeft. Ik miste dat in mijn eigen album, even snel terug kijken wanneer ik een tandje had is 3 boeken doorkijken.

3 jaar geleden

Ik maak één bij Albelli. Ben na de kraamweek begonnen en plaats iedere maan ...
Dit is echt slim!😱 ik heb voor de oudste 1 boek van 0 tot 1 jaar met de gedachte het ieder jaar na zijn verjaardag te maken maar het is er niet van gekomen en hij is nu 4😑😑 dit is veel makkelijker bijhouden!

3 jaar geleden

Yup, Albelli hier ook! Misschien handig ook om je aan te melden voor hun nieuwsbrieven: ik maak al jaren albums via Albelli en de acties komen altijd redelijk op hetzelfde moment door het jaar heen: alle extra pagina’s gratis in januari en mei (en nog ergens in het najaar geloof ik) tweede boek gratis in juni, kortingsbonnen.. (die weet ik even niet 😂) scheelt een hoop geld als je weet wanneer iets komt! Zeker met die extra pagina’s gratis bespaar je zo €70 op een boek. En leuk ook misschien als je voor de opa’s en oma’s een boek wilt maken

3 jaar geleden

Maken/klaarzetten bij albelli en dan bestellen als er flink korting is.

3 jaar geleden

Hebben jullie al een fotoboek besteld? Ik ben me nu ook aan het zoeken naar een fijne website om er een te maken. Maar ik zit een beetje met de soort binding. Hoe belangrijk is lay-flat binding, en vinden jullie een gewone binding erg storend? M’n boek krijgt namelijk echt veel bladzijdes. Denk aan 100-140.

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Hebben jullie al een fotoboek besteld? Ik ben me nu ook aan het zoeken naa ...
Ik heb 2 kleine boekjes bij albelli besteld van de newborn shoot en cake smash. Daar ben ik tevreden over. Vandaag komt zijn 1e jaar album binnen met heel veel pagina's... Dus nog even wachten op wat ik daarvan vindt. De eerste pagina's zijn per dag en daarna heb ik 2 pagina's per week gedaan vanaf week 4 ongeveer.

3 jaar geleden

Spannend! Lijkt me heerlijk om het 1e jaar helemaal door te kijken in een mooi boek. Laat je even weten hoe het bevalt? Ik heb van beide kinderen van de eerste maand een klein boekje bij smartphoto met zachte fotokaft (ong 18cm breed, 12cm hoog en 20 pagina’s) maar ik vind dat de foto’s wat wegvallen in de binding. Maar dat komt misschien ook omdat t zo klein en dun is. Ik twijfel dus heel erg of ik met een groot boek voor lay-flat moet gaan. Ik kies sowieso ook voor harde kaft dan.

3 jaar geleden

Ik heb mijne gemaakt op albelli, doe ik altijd en mega tevreden van

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Hebben jullie al een fotoboek besteld? Ik ben me nu ook aan het zoeken naa ...
Ik vind flat binding wel echt het mooist. Dan kan ik ook gewoon foto's over de naad heen plaatsen zonder dat het raar staat. Voor vakantie bestel ik altijd bij albelli maar nu bij cewe, daar kun je zilver/goudfolie toevoegen aan de kaft 😍 Hier ook wel meteen na de kraamweek begonnen, inmiddels bijna klaar. Denk dat ik het voor volgende jaren wel wat simpeler hou met gewoon een app voor je telefoon

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Spannend! Lijkt me heerlijk om het 1e jaar helemaal door te kijken in een m ...
Hij is supermooi geworden...zo blij mee! We hebben de grootste maat gekozen 30x30, harde kaft. Papier met glans, want mat vinden we niet mooi. Ik vond het een beetje spannend, omdat sommige pagina's veel foto's(12-15) hebben. Dacht dat ze niet goed zichtbaar zouden zijn, maar ze zijn super duidelijk en zeker niet te klein. Wel gewoon normale binding maar daar heb ik met de foto's en teksten erin zetten wel rekening mee gehouden. (Best prijzig maar vaak aanbiedingen en dan scheelt het zomaar 25%) Ben nu al bezig met boek jaar 2, dat zou waarschijnlijk wat minder dik zijn maar wel hetzelfde formaat ed.