23 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben geen engels, maar dit: zo klein en zo bijzonder, we gaven hem een naam maar eigenlijk heet hij wonder.

5 jaar geleden

Wij hadden voor ons eerste kindje een plaatje van stitch en het tekstje uit de film erbij Ohana means family - family means that nobody gets left behind or forgotten

5 jaar geleden

Ik zit hier met Ierse familie. We hebben gekozen om aan 1 kant nederlands en andere kant engels (voor een klein tekstje) datum / gewicht / tijd doen we dan in het Engels (aan de kant van Engelse tekst) En Nederlandse tekst daar hebben we ons telefoonnummer voor afspraak maken Misschien dat je zoiets kan doen?

5 jaar geleden

Mischien is dit iets? Wij hebben dit

5 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik zit hier met Ierse familie. We hebben gekozen om aan 1 kant nederlands e ...
Opzich ook een leuk idee inderdaad. Alleen denken we aan een enkele kaart. Maar dat kunnen we natuurlijk ook altijd verdelen in NL en EN

5 jaar geleden

A baby is something you carry inside you for nine months, in your arms for three years, and in your heart until the day you die.

5 jaar geleden

Hier ook in het Engels ivm wonen in buitenland. Ik heb zelf een korte "quote" geschreven wat ik voor onze kleine wens want vind die standaart gedichtjes altijd zo zoetsappig en saai😅

5 jaar geleden

Ik zit er nog heel erg over na te denken of ik één kaartje in het Deens en Nederlands wil maken, of toch maar twee versies. Engels valt voor ons af omdat er teveel (vooral ouderen) in beide families zijn die geen Engels kennen. Lastige keuze haha!

5 jaar geleden

Made.moiselle with love

5 jaar geleden

Mijn zoon van 9 heeft samen met mij een tekst uitgezocht. Jouw handje in de mijne Zo gaan we hand in hand Als broer en als zusje Een ijzersterke band Ik ben al groot En jij bent nog zo klein Maar ik hoop dat wij voor altijd Elkaars maatjes zullen zijn X Roan

5 jaar geleden

Mijn zoon van 9 heeft samen met mij een tekst uitgezocht. Jouw handje in ...
Mijn collega had die tekst ook op het kaartje staan. Vond dat echt zo leuk bedacht 🥰

5 jaar geleden

Reactie op nanetheuker

Mijn collega had die tekst ook op het kaartje staan. Vond dat echt zo leuk ...
Vind het een super tekst en vooral omdat m'n zoon m erg leuk vond. Dus klaar.

5 jaar geleden

Wij hebben deze tekst 🤗

5 jaar geleden

Je kan ook googlen voor engelse teksen geboortekaartjes. Er staan er erg veel

5 jaar geleden

Wij zetten in het kaartje: You are our greatest adventure. Is de uitspraak uit de disney film up toen ik en mijn man trouwden hadden we beide een cadeau voor elkaar waarop stond you are my greatest adventure, dus vonden dit een mooi vervolg

5 jaar geleden

“While others look for what he can take, a true king gives back.” – Mufasa

5 jaar geleden

Reactie op MmommyH

Wij hebben deze tekst 🤗
Deze is ook mooi!

5 jaar geleden

“Whenever you feel alone, just remember that those kings will always be there to guide you, and so will I”

5 jaar geleden

Ik weet niet uit hoeveel personen jullie gezin bestaat maar het eerste wat in mijn hoofd opkomt is: And then there were (aantal)..... 🖤 - VOOR- & ACHTERNAAM - 🕒 ⚖️ 📏 00:00 0000 gr 00 cm En dan evt. contactgegevens etc. (Hopelijk pakt die alle spaties goed en verspringt de tekst niet, anders zal het vast raar uitzien - maar waarschijnlijk snap je wat ik bedoel. Succes!

5 jaar geleden

Mijn broer heeft het zo gedaan voor zijn Mexicaanse schoonfamilie.