15 Reacties

5 jaar geleden

In Nederland kennen ze geen doopsuiker. Ik denk dat je met Google al ver komt hoor. Heel veel is online te bestellen..

5 jaar geleden

Is er iemand al begonnen met doopsuiker/geboorte attenties? Ben wel benieuwd naar jullie ideetjes!

5 jaar geleden

Wat jammer dat hier geen reactie op is gekomen! Ik ben nu 35 weken ver en had het doopsuiker klaar rond 28weken al. We hebben van verschillende plekken gekocht, maar vooral van Aveve en Tadaaz. In Aveve is het wel heel leuk dat je alles fysiek kan zien maar toch best even prijzen vergelijken. Dit is het voorlopig geworden, misschien dat ik nog non food items bij ga halen.

5 jaar geleden

Reactie op SARAHD93

Wat jammer dat hier geen reactie op is gekomen! Ik ben nu 35 weken ver en h ...
Wauw, met 28 weken alles al klaar. Dan ben je goed voorbereid! Heb je een foto van je doopsuikers? Ben benieuwd. Ava bedoel je denk ik h茅? Ik ben ook van plan om daar het lint en de doosjes/zakjes te halen. Wat voor nonfood items zou jij dan kiezen?

5 jaar geleden

Reactie op July Baby On Its Way

Wauw, met 28 weken alles al klaar. Dan ben je goed voorbereid! Heb je een f ...
Ohja ik bedoel Ava natuurlijk! Ik had een foto toegevoegd maar deze komt niet te voorschijn...

5 jaar geleden

Wauw, met 28 weken alles al klaar. Dan ben je goed voorbereid! Heb je een f ...
Nu lukt het nog steeds niet 馃様 ik heb witte doosjes met suikerbonen, doorzichtige met suikerbonen, ronde doorzichtige met snoepjes. Voor de witte doosjes heb ik een roos lintje. Ik heb daarna ook stickers besteld met de naam op. Als ik nonfood zou nemen dacht ik aan die bruine handpompjes van Ava en die vullen met handzeep 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op SARAHD93

Nu lukt het nog steeds niet 馃様 ik heb witte doosjes met suikerbonen, doorzi ...
Jammer dat het niet lukt om een foto te uploaden. Waar heb jij de stickers besteld? Wij weten het geslacht niet maat ik zou er toch graag een persoonlijke touch aan geven. Ik ga binnenkort ook eens rondkijken bij Ava. Ik ben zo benieuwd hoeveel/wat ze daar allemaal hebben.

5 jaar geleden

Dit word ons doopsuiker, zelf samengesteld van AVA. Zeepjes, glazen potjes, witte potjes met houten deksel, en doorzichtige doosjes. Afgewerkt met jute touw en droogbloemen op sommige.

5 jaar geleden

Reactie op cheryllinsey

Dit word ons doopsuiker, zelf samengesteld van AVA. Zeepjes, glazen potjes, ...
Oh gaaf! Ik krijg al zoveel zin om langs de Ava te gaan. 馃 Rekenen jullie een verpakking per gezin of per persoon?

5 jaar geleden

Jammer dat het niet lukt om een foto te uploaden. Waar heb jij de stickers ...
We hebben onze geboortekaartjes besteld bij hetuilennestje.nl, en ze ontwerpen hierbij ook een sticker in de stijl van het kaartje!

5 jaar geleden

Oh gaaf! Ik krijg al zoveel zin om langs de Ava te gaan. 馃 Rekenen julli ...
Per gezin hier, kinderen niet meegerekend. Die krijgen nog een snoepje of een lolly als ze dat liever willen.

5 jaar geleden

Vandaag goed geslaagd bij Ava. Bedankt voor de tip dames. Er komt nog een giraffe sleutelhanger aan. De grote pot komt op het werk te staan. De giraffe word nog wit gespoten. Ik ben er zelf heel blij mee. 馃グ

5 jaar geleden

Vandaag goed geslaagd bij Ava. Bedankt voor de tip dames. Er komt nog een ...
Woaw heel leuk!! Ben blij dat je alles hebt kunnen vinden 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op SARAHD93

Woaw heel leuk!! Ben blij dat je alles hebt kunnen vinden 馃槉
Bedankt! Ik heb nu al zin in de knutselmiddag, met mijn moeder, om ze allemaal in elkaar te zetten. Blijven de suikerbonen trouwens een verrassing voor andere mensen? Ik wil ze heel graag showen, maar volgensmij is het ook traditie om het geheim te houden.

5 jaar geleden

Bedankt! Ik heb nu al zin in de knutselmiddag, met mijn moeder, om ze alle ...
Geen ervaring mee, denk dat dat je eigen keuze is 馃槉