6 Reacties
2 jaar geleden
Heb totaal geen tips voor je , maar maak hetzelfde mee .. zelf ben ik een alleenstaande mama , maar de gastouder, opvang en zelfs m’n broer etc zeggen hoe lief ze is … ze luistert perfect etc etc .. nou bij mama niet hoor .. als ik nee zeg , hoppa drama aanval .. en zo gaat het met 100 andere dingen 🥲🥲 dus laat de tips maar komen 🙈🙈♥️
2 jaar geleden
Ik heb herken dit maar dan met slapen... eens in de zoveel tijd gaat mijn zoontje bij opa en oma slapen zodat mijn man en ik een keer goede nachtrust kunnen pakken. Als hij daar slaapt hoor ik de volgende dag: " hij heeft van half 8 s'avonds tot 8 uur s'morgends geslapen! " Hoe dan, en waarom nooit bij ons thuis?! #weblijvencaffeïnetanken 🥲🙈
2 jaar geleden
Ik denk altijd aan het spreekwoord: vreemde ogen dwingen.
de invloed van vreemden is dikwijls grooter op de kinderen dan die der ouders.
Vaders zien kinderen over t algemeen minder vaak dus er wordt ook minder gecorrigeerd en valt er minder grenzen op te zoeken voor een kind.
2 jaar geleden
Ik heb weleens gelezen dat kinderen 8 keer zo vervelend zijn als hun moeder in de buurt is 🥲 Merk dit zelf ook wel. Onze zoon zoekt continu grenzen op, daagt me enorm uit en wordt woest als hij 'nee' hoort... Geen idee helaas wat je hieraan kunt doen!
Ik troost me dan maar met de gedachte dat hij ook alleen maar mij wil als hij ziekjes, moe of geschrokken is. Wat Gaia zegt: ze zijn bij hun moeder veilig, en hebben de ruimte om zich te ontplooien. Zelf ben ik ook 'vrijer' als ik thuis ben dan wanneer ik met meer mensen ben, dus ergens herken ik het ook
Eigenlijk dus een compliment? 😅