18 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem

2 jaar geleden

Hier is het gevolg: niet naar buiten zonder muts. Of als hij het buiten doet: gaan we terug naar binnen. Hij zou z'n leven geven om naar buiten te kunnen, dus na 2 keer had ie het door en werd de muts ineens iets positief 😅 Zou wel effe kijken dat het zeker geen kriebelmuts is. Sommige stofjes kunnen voor sommige kinderen vervelend aanvoelen. Wij hebben daarom hier gewoon een katoenen en als het echt koud wordt een wollen.

2 jaar geleden

Strikmuts van wol :) werkt niet tenminste goed

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem met ons zoontje van 16 maanden

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

*hier

2 jaar geleden

Hier doet hij het ook hoor. Dus heb bij m'n zoontje een petje op en dan zijn capuchon😅

2 jaar geleden

Dit lijkt hier de oplossing 🙈

2 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Dit lijkt hier de oplossing 🙈
Waar heb je die gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op MEGK

Waar heb je die gekocht?
Bij c&a

2 jaar geleden

Misschien 1 met een touwtje? Ik strik haar muts vast.

2 jaar geleden

Bij ons ook maat je moet een muts nemen dat ook onder de kin zit ze proberen even maar na 3x aan doen is hij gewoon

2 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook een tijdje gehad. Mutsen met touwtjes en afleiden na het opzetten hielpen hier. Nu is het geen probleem meer

2 jaar geleden

Wij hebben ze geleidelijk aan laten aandoen als we naar buiten gingen en dan altijd positief ‘oh zo mooi, nu buiten’. Ik heb toen ook muts aangedaan. Nu loopt ze naar de mand waar haar muts ligt als ik zeg, dat we naar buiten gaan

2 jaar geleden

Was hier een kwestie van wennen. Inmiddels laat ze als ze loopt of op de fiets zit alle mutsen op. toch heb ik op de fiets deze vaak op. Lastig af te trekken als er een jas overheen zit

2 jaar geleden

Capuchon over de muts heen, toen dacht onze dochter dat hij niet meer af kon 🤭

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Jaa hier ook! Muts van Hema trekt ze direct af, maar strikmuts van wol laat ze gewoon zitten!

2 jaar geleden

Die van mij laat hij op! Gek genoeg.

2 jaar geleden

Reactie op AnneM11

Was hier een kwestie van wennen. Inmiddels laat ze als ze loopt of op de fi ...
Die heb ik ook in het blauw voor m’n zoontje.. werkt prima 👌