11 Reacties
4 jaar geleden
Reinigingsmelk of Liniment gebruiken, merk Galenco of Medela hebben dit, veel beter dan natte doekjes als ze nog zo klein zijn... na 6maanden of 1 jaar overschakelen naar natte doekjes. Wel natte doekjes als je op stap bent of zo ;)
4 jaar geleden
Reactie op Pumuy
Wat voor doekjes gebruik je erbij? Heb je tips? 馃檲
Eigenlijk is dat een soort creme die je gewoon op een zakdoekje doet en hiermee maak je de billetjes schoon, dit voed meteen ook de huid weer, er zit een lichte olie in ook beetje af werend is voor de pipi en kaka 馃檪 men dochtertje heeft enkele keren luier uitslag gehad van pamper die ze jammer genoeg soms te lang aan had 馃檭 anders altijd heel tevreden geweest van Galenco producten, de reinigingsmelk is met een pompje, is wel heel makkelijk! Voor ons zoontje dezelfde routine 馃槈
4 jaar geleden
Beetje sudocreme erop smeren? Als het hier een beetje rood is o.i.d. dan smeer ik dat erop.. ziet er daarna rustiger uit.. ik vind dat fijn spul馃檪
4 jaar geleden
Reactie op DelphineChan
Eigenlijk is dat een soort creme die je gewoon op een zakdoekje doet en hie ...
Stel dat er toch nog irritatie na de te lange pamper bvb dan gebruik ik inotyol , werkt bij mij hier het allerbest, ook nu men dochter bijna 3 word en ze eens harde stoelgang had en een wondje dan gebruik ik die creme nog 馃槄 is wel creme die plekken maakt op kledij.
4 jaar geleden
Reactie op Pumuy
Net die van Weleda aangeschaft. Was enige die ik hier in de buurt kon vinde ...
Oh gek! In kruidvat en dreambaby vind je zoiezo die van Galenco en online via bol ook. Medela weet ik ook niet zeker... veel succes e!