32 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink ook 1 glas per dag

5 jaar geleden

Misschien een idee om coca cola zero te halen.... deze is cafeinevrij is even wennen, maar komt redelijk in de buurt van de echte

5 jaar geleden

En als je daar eenmaal aan gewend bent is de stap naar kindercola makkelijk te maken deze heeft ook nog eens veeeeel minder suiker

5 jaar geleden

Ben al jaren cola verslaafd en drink nu sinds een week cafeinevrij was echt even wennen maar t is echt beter, als deze laatste fles leeg is stap k over op kindercola die is gezoet met natuurlijke suikers als stevia.... t is nog altijd niet ideaal maar veel beter dan de cola regular

5 jaar geleden

Cola zero is helaas niet meer caffeine vrij, maar je hebt wel gewoon caffeine vrije cola...niet in iedere supermarktmeer helaas

5 jaar geleden

Reactie op MomOfXaeyon

Misschien een idee om coca cola zero te halen.... deze is cafeinevrij is ev ...
Hoi de zero is suikervrij niet cafeïne vrij !!

5 jaar geleden

Er is ook cafeïne vrije cola

5 jaar geleden

Deze is misschien de oplossing

5 jaar geleden

Ik drink First Choise cola zonder cafeïne.

5 jaar geleden

Ik drink een blikje cola per dag om dezelfde reden als jij. Ik volg het advies van de ZwangerHap dat het niet te veel moet zijn. Ik laat de koffie ook al staan sinds ik zwanger ben (lust het ineens niet meer gelukkig), dan moet een blikje cola kunnen lijkt mij

5 jaar geleden

Je hebt ook cola zonder suiker en zonder coffeïne

5 jaar geleden

Drink een glas per dag max.

5 jaar geleden

Reactie op Fanie

Deze is misschien de oplossing
Deze is prima te drinken! Pepti heeft er ook 1, huismerken heb ik nog niet gevonden. Let wel op dat je niet de normale zero hebt, daar zit gewoon caffeine in. Je moet echt die met het label ‘no caffeine hebben’

5 jaar geleden

De pepsi zonder cafeïne is lekker! Helaas lust ik geen cola meer, of gelukkig maar misschien 🤔

5 jaar geleden

Er wordt aangeraden niet meer dan 200 mg cafeïne per dag te nemen als je zwanger bent. In Coca cola zit per 250 ml 24 mg cafeïne. Je zou dus in principe 2 liter normale Coca cola per dag kunnen drinken als je geen koffie en of andere dranken neemt waar cafeïne in zit.

5 jaar geleden

Jumbo eigen merk heeft ook cafeïne vrije cola. Hier zit ook bijna geen suiker in. Koolhydraten <0,1 waarvan suikers <0,1

5 jaar geleden

Af en toe een glas kan echt geen kwaad. Overdrijven is ook een vak. Ik drink zero maar enkel omdat door de prik mijn misselijkheid minder word. Drink het met mate, maar maak je vooral niet te druk.

5 jaar geleden

Reactie op AnneM11

Er wordt aangeraden niet meer dan 200 mg cafeïne per dag te nemen als je zw ...
2 liter, oooooo 🤣

5 jaar geleden

Ik ook cola verslaafde... was toevallig net voordat ik zwanger was al overgestapt op cafeïne vrije cola zero. Smaakt best lekker vind ik :)

5 jaar geleden

Was geen cola fan. Maar sinds in zwanger ben super lekker vooral als het ijskoud is. Neem een blikje per dag. Huisarts vertelde me dat dat echt geen kwaad kan en dat het bij sommige vrouwen juist helpt tegen misselijkheid. (Wat bij mij dus ook het geval is) koffie neem 1 bakkie perdag... mocht ook gewoon. Gewoon met mate drinken..