32 Reacties
5 jaar geleden
Misschien een idee om coca cola zero te halen.... deze is cafeinevrij is even wennen, maar komt redelijk in de buurt van de echte
5 jaar geleden
En als je daar eenmaal aan gewend bent is de stap naar kindercola makkelijk te maken deze heeft ook nog eens veeeeel minder suiker
5 jaar geleden
Ben al jaren cola verslaafd en drink nu sinds een week cafeinevrij was echt even wennen maar t is echt beter, als deze laatste fles leeg is stap k over op kindercola die is gezoet met natuurlijke suikers als stevia.... t is nog altijd niet ideaal maar veel beter dan de cola regular
5 jaar geleden
Reactie op MomOfXaeyon
Misschien een idee om coca cola zero te halen.... deze is cafeinevrij is ev ...
Hoi de zero is suikervrij niet cafeïne vrij !!
5 jaar geleden
Reactie op Fanie
Deze is misschien de oplossing

Deze is prima te drinken! Pepti heeft er ook 1, huismerken heb ik nog niet gevonden. Let wel op dat je niet de normale zero hebt, daar zit gewoon caffeine in. Je moet echt die met het label ‘no caffeine hebben’
5 jaar geleden
Af en toe een glas kan echt geen kwaad. Overdrijven is ook een vak.
Ik drink zero maar enkel omdat door de prik mijn misselijkheid minder word.
Drink het met mate, maar maak je vooral niet te druk.
5 jaar geleden
Was geen cola fan. Maar sinds in zwanger ben super lekker vooral als het ijskoud is. Neem een blikje per dag. Huisarts vertelde me dat dat echt geen kwaad kan en dat het bij sommige vrouwen juist helpt tegen misselijkheid. (Wat bij mij dus ook het geval is) koffie neem 1 bakkie perdag... mocht ook gewoon. Gewoon met mate drinken..