15 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben nagelstyliste van bijberoep en zelfs mijn eigen nagels komen veeeeel sneller los dan ik zou willen, dit is inderdaad door de zwangerschap. Je nagels groeien veel sneller en lichaam veranderd meer. Veel zul je er niet aan kunnen doen ...
Ik herdoe mijn nagels nu elke 3 weken ipv 4 a 5 weken.
Ik vermoed dat de lash lifting ook onder invloed is van de zwangerschap.
Veel geluk nog!
5 jaar geleden
Reactie op DelphineChan
Ik ben nagelstyliste van bijberoep en zelfs mijn eigen nagels komen veeeeel ...
Dat is opzich nog best wel lang dat ze dan blijven zitten.
Ik had normaal elke 3/4 weken een afspraak.
Met 3 weken ben ik ook echt al aan nieuwe toe want ze laten met 2 weken en soms 1,5 week al stukjes los.
5 jaar geleden
Reactie op DWB
Bij mij werd lash lifting sterk afgeraden, door inderdaad de hormonen. Het ...
Ja dat kreeg ik ook te horen maar pas nadat het al gedaan was haha.
Maar ik mag over 2 weken nog terug komen om het nog 1x te doen en dan iets langer laten intrekken.
En anders maar wachten tot na de zwangerschap hahah
5 jaar geleden
Van begin tot 3 weken terug veel last van gehad.. maar afgelopen 3 weken bleef alles netjes zitten.. nieuwe lak blijft ook al goed zitten tot nu toe..
5 jaar geleden
Geen last van, gelukkig!
Nagels blijven heel goed zitten (acryl) en heb er laatst 6,5 week mee gedaan
5 jaar geleden
Een maand geleden lash lifting laten doen en het zit nog steeds mooi. Gellak was jammer genoeg geen succes. Na een week begon het al los te laten
5 jaar geleden
Reactie op Rachel K
Gellak blijft prima zitten bij voor gedurende 4 weken of zelfs langer. Merk ...
Ik ging normaal iedere 3 weken maar nu iedere 2 weken.. heb wel het geluk dat mijn best vriendin mijn nagels doet馃檪
5 jaar geleden
Door de hormonen kan het idd zijn dat je gellak nagels niet hechten, je lash lifting niet pakt of je verf in je haar niet pakt.
Bij mijn eerste zwangerschap lieten mn gellak nagels al bijna direct los. En nu bij deze zwangerschap zit alles zo vast als een huis. Met de lockdown had ik geen zin om ze zelf bij te houden en heb de gellak laten zitten 14 weken lang! En liet niet los. 馃槄馃槄