18 Reacties

2 jaar geleden

Mijn beste wensen! Hier is ons dochtertje wenend wakker geworden rond 00u. Waarschijnlijk door het vuurwerk 😕 gelukkig snel kunnen troosten, wat melkje en dan doorgeslapen tot 7u30 👏

2 jaar geleden

Beste wensen!!! Hier heeft ons zoontje misschien wel de beste nacht van de afgelopen tijd gehad. 19:15 naar bed en 8:25 wakker en door het vuurwerk heen geslapen. Zo mag het van mij elk jaar wel gaan. Heeeeeeel veeeeeeel geluk gezondheid en gezelligheid voor jullie allemaal in 2023!

2 jaar geleden

De beste wensen voor 2023. Hier was het een nacht zoals elke nacht... Naar bed om 18u45, wakker rond 6u. Er was naast ons huis meer dan een kwartier vuurwerk im middernacht, ik had dus wat schrik dat ze zou wakker worden, maar heeft er niks van gemerkt.

2 jaar geleden

Hier een hel.. tot 20.30 lekker overal doorheen geslapen.. maar zijn hier in de buurt van 20.30 tot 2.30 uur helemaal los gegaan met ook heel veel harde knallen.. ze kon haar slaap niet meer pakken toen ze even wakker werd dus al die tijd een huilend kind gehad omdat ze wilde slapen wat niet lukte.. van 0 tot 1 nog wel meegekeken naar vuurwerk binnen dus wel rustig maar daarna wilde ze heel graag slapen maar lukte dus niet.. heeft ook tussen ons in geslapen wat geen succes was voor onze nachtrust want ze beweegt heel veel in haar slaap.. maar zij heeft gelukkig wel geslapen van 2.30 tot 7.30 uur.. straks maar vroeger haar middag dut en op tijd naar bed vanavond en verder niks doen vandaag.. papa en mama zijn gesloopt.. voel me zo brak, terwijl ik geen druppel alcohol op heb.. 🤭

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier een hel.. tot 20.30 lekker overal doorheen geslapen.. maar zijn hier i ...
Oh ja dat is indd vervelend.

2 jaar geleden

Reactie op esmeeraaf

Oh ja dat is indd vervelend.
Ja vooral heel zielig.. ze was echt zo moe.. viel op mijn schoot maar steeds in slaap en dan weer een knal en weer wakker.. zo zielig.. in bed was echt geen doen dus dan maar steeds op schoot gehad en toch proberen het meeste rust voor haar te bieden.. gelukkig een vriendin op visite met hond die de rust zo ook wel fijn vond dus die vond het gelukkig niet zo erg dat het niet zo een heel gezellig feestje was..

2 jaar geleden

Happy new year 🥳 Nou, ik zou het niet weten, ze was lekker uit logeren 😜.

2 jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar! Hier gewoon erdoor heen geslapen. Moesten wel nog naar huis met haar toen was ze wel wakker. En hebben we nog even gekeken naar wat vuurwerk want ze vond het zo mooi. Daarna thuis toch weer snel in slaapgevallen en vanmorgen gelukkig uitgeslapen!

2 jaar geleden

Hier is het goed gegaan! Ze waren bij ons de hele dag al aan het knallen, dus Julia heeft er goed aan kunnen wennen. Bij het naar bed gaan om 18.30 kon ze haar draai niet zo goed vinden door het geknal, maar ze sliep rond 19.10. Om 00.00 werd ze even wakker, kon weer haar draai niet zo goed vinden, maar ze was niet verdrietig of bang dus we hebben haar laten liggen. Rond 01.00 sliep ze weer tot 07.00. Al met al dus, naar omstandigheden, een prima nachtje

2 jaar geleden

Gelukkig nieuwjaar! Hier vanaf half 1 wakker door de harde knallen, sliep 3 uur pas weer tot 6.. 🥱🥱🥱

2 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Happy new year 🥳 Nou, ik zou het niet weten, ze was lekker uit logeren � ...
Haha dat is ook lekker

2 jaar geleden

Gelukkig Nieuwjaar! 😍😍

2 jaar geleden

Hier heel goed. Om 18.30 uur naar bed en lekker door alle herrie heen geslapen. Wel om 6 uur wakker maar heeft vrolijk in bed gelegen en gekletst tot 7.30 uur en pas toen begon ze een beetje te klagen. Afgelopen jaar wel wakker geworden. Een vriend had haar toen op schoot en ze ging naar het vuurwerk kijken. Hebben haar 1,5 uur later weer naar bed gebracht en toen heeft ze goed geslapen.

2 jaar geleden

De beste wensen voor iedereen! ✨ Hier sliep ze door tot ik er 01:30 wakker moest maken om naar huis te gaan. Daarna lekker samen geslapen tot vanochtend 09:00. Hier slaap ze ook altijd mega goed in het campingbedje. Zou dat komen dat het dichter is en een meer geborgen gevoel geeft?

2 jaar geleden

De beste wensen allemaal! Hier ging het goed. Wij zijn bij vrienden geweest, dus daar Mateo in z’n campingbedje gelegd. Sliep tot 01:00 overal doorheen, maar toen was er een me-ga harde knal vlak voor het huis. Klaarwakker en mee naar beneden genomen. Uiteindelijk waren we rond 02:00/02:30 thuis en heeft tie toen geslapen tot 09:00. Hij was trouwens helemaal wild van het vuurwerk. Klappen, wijzen, wauw roepen. Zo grappig om te zien.

2 jaar geleden

Kennen mensen het trouwens ook. Het hele weekend in campingbedje geslapen slaapt echt super goed. En nu thuis is het echt drama. Voor het weekend was het ook al drama

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier een hel.. tot 20.30 lekker overal doorheen geslapen.. maar zijn hier i ...
Hier ook... enorm bang van het vuurwerk. Krijsend wakker geworden en een uur lang helemaal in paniek gehuild in onze armen. Uiteindelijk bij ons in bed in slaap gevallen en tot 6u geslapen. Wij helaas niks geslapen haha. Ik ga blij zijn als de structuur terug is van het dagelijks leven!

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Hier ook... enorm bang van het vuurwerk. Krijsend wakker geworden en een uu ...
Idd.. en daarbij nu ook al bezig vanaf 22.15 uur.. in bed heeft ook geen zin want ze gaat niet slapen.. dus mss slaapregressie er nu bij? Met dan die verlatingsangst en mss door het vuurwerk nu ook de nachtmerries erbij? Ze gaat helemaal over de zijk.. nu 1 min troosten en 4 minuten laten huilen.. en dit nu al 40 min zo.. maar bij ons in bed nemen is geen optie want ze wilt alleen maar uit ons bed gaan klimmen en spelen terwijl ze echt bekaf is.. zo lastig dit.. zeker dat huilen, maar zie nu ook even geen andere oplossing.. er naast zitten e.d. heeft ook geen zin, ook al geprobeerd