11 Reacties

4 jaar geleden
Ik gebruik een gember drankje die kan je vaak halen bij het eten Surinaamse eet zaakjes bijvoorbeeld en een paar slokken eigenlijk vrijwel gelijk zakt de misselijkheid weg het is echt mijn redding soms vooral als er ineens een misselijke vlaag op komt zetten . Het is juist gezond gember het kan echt geen kwaad

4 jaar geleden
Ik kreeg juist de gembercapsules van de Kruidvat geadviseerd van de verloskundige. Op die van de Kruidvat (groen potje) staat niet dat het niet mag hoor 🙂

4 jaar geleden
Reactie op Dyani
Aan de binnen kant van et etiket staat het vermeld maar ik heb de dokter ge ...
Da's gek, hier alleen gebruiksaanwijzing en ingredienten op de achterkant. Zit niets aan de binnenkant.
Anyway, ik mocht ze ook gewoon gebruiken 🙂

4 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Da's gek, hier alleen gebruiksaanwijzing en ingredienten op de achterkant. ...

Je kan het etiketje door 2 splitsen , ik heb et nu niet bij de hand anders liet ik een foto zien. Hoeveel mag je per dag innemen want ik heb er al 1 genomen en et heeft even geholpen en voel me nu weer beroerd pff..

4 jaar geleden
Reactie op Dyani
Je kan het etiketje door 2 splitsen , ik heb et nu niet bij de hand anders ...
Denk dat je een andere heb dan, dat kan bij deze niet. Staat op 1x per dag, dat zou voldoende moeten zijn. Doe zelf soms nog gemberthee of gemberwater maken met citroen/munt.

4 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Denk dat je een andere heb dan, dat kan bij deze niet. Staat op 1x per dag, ...
Ik heb dat van kruidvat zoals dat van jou en een wat de dokter me voorschreef, heb dat van de dokter alleen gebruikt, zal dat van kruidvat morgen proberen om te zien welke beter helpt..

4 jaar geleden
Wat je evt ook nog kan proberen is VSM Okugest tabletjes. Hier mag je er meer van op een dag (max 12) en heb ik ook al.jaren standaard in huis voor als ik ff last van mn buik/maag heb, weeïg of misselijk ben. Ook gewoon bij de drogist te koop (bruin doosje).