9 Reacties

5 jaar geleden

****En veel harde buiken!

5 jaar geleden

Dikke voeten heb ik idd Ook, komt ook zeker door de hitte. Een voetenbadje tussendoor helpt heel erg. Ja dat indalen gebeurd bij mij nu paar weekjes dus die pijnscheuten in mn vagina heb ik Ook, schrok er in begin steeds van nu al niet meer haha Maar de drang hebben zonder dat er echt wat komt ook paar keer gehad dus zal er ook wel bij horen 😜

5 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Dikke voeten heb ik idd Ook, komt ook zeker door de hitte. Een voetenbadje ...
Indalen kan vanaf week 30 gebeuren en dacht dat het snel ging omdat ik redelijk vaak wat voelde maar van de week bij verloskundige gaven ze aan dat het wel mee valt. Kan alsnog niet meer anders draaien maar zit nog wel wat ruimte. En vroeger indalen betekend niet vroeg bevallen😊

5 jaar geleden

Hier waren mijn klachten heel erg gelijkend rond 33w. Baby lag toen ook al lager, maar nog niet volledig ingedaald. Gynae heeft toen wel naar mijn baarmoederhals gekeken, maar die was nog mooi lang. Afgelopen week in week 35 dan echt indalings- of oefenweeën gehad. Op precies 36w dan opnieuw controle gynae: baarmoederhals deels verwerkt, maar nog geen ontsluiting. Was OK voor mijn termijn zei. Nu 36w2d en voorlopig weer rustig. Dus denk niet dat het per se iets zegt over vroeggeboorte. Ik merk wel dat ik mijn taakjes en activiteiten heel goed moet spreiden en eigenlijk best na alles even ga liggen. Zolang ik dat doe, blijft het rustig. Want heb toch ook graag dat ie nog wat blijft zitten 😊

5 jaar geleden

Ik herken dit zo erg.... en pijnlijke krampen ofzo ?in m’n rug... pff 😂

5 jaar geleden

Heb je geen blaasontsteking?? Dat kan ook echt veel harde buiken geven en loze aandrang gevoel in je onderbuik..

5 jaar geleden

Alles wat je beschrijft komt me zo bekend voor ! Afgelopen woensdag avond hadden wij nog een 3D echo en toen werd er ook verteld dat ze er al helemaal klaar voor ligt. Mooi met der hoofd naar beneden en der billen omhoog. Ik heb ook vorige week en de week ervoor krampen gehad in mijn lies en schaamstreek toen ik aan het werken was dat ik dacht pff wow wat is dit maar daarna vertelde mijn verloskundige dat ze al war is ingedaald en dat dat indalingsweeen zijn. Zelf ben ik nu 33w 4d en begin ook te merken dat ik weer last krijg van obstipatie... afgelopen week met het warme weer enorm last van dikke voeten dus als het kan gelijk de voetjes omhoog ! Het hoort er allemaal bij zeggen ze 😄

5 jaar geleden

Ik herken ook alles wat je omschrijft. Ben momenteel 32.3. Dinsdag moet ik naar de vk. Ga het ook even aangeven en vragen of het kindje misschien al is ingedaald.

5 jaar geleden

Dat indalen is hier al gaande sinds 30 weken. Baby kan nog wel ‘eruit’ maar zakt regelmatig naar beneden, tegen de blaas aan. Ik ben nu 35 weken. De vk vertelde mij dat het indalen geen indicatie is voor een vroeggeboorte. Er zijn hier nu ook nog geen tekenen dat ze al komt.