7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb zelf een heel gevoelige huid en mijn dochtertje ook. Eczeem achter haar oren en droge hoofdhuid. Ik gebruik zelf sheabutter van het merk helemaal Shea, omdat ik zo natuurlijk mogelijk spul wil 😊 dit werkt hier als een tierelier. Ik weet wel dat elk huidtype weer anders reageert op crèmes en zo, is altijd enorm zoeken. Je zou de sheabutter eens kunnen proberen, werkt het niet, dan weer zoeken naar wat anders 🙈

één jaar geleden

Wij gebruiken hier bepanthen voor de droge huid. Die hydrateert de huid ook gelijk, superfijn! 😊

één jaar geleden

Ons dochtertje heeft een extreem gevoelige, eczeem huid door de koemelk allergie. Wij hebben inmiddels van alles geprobeerd, maar zijn echt heel erg tevreden over de la roche posay lipikar 😁

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft precies het zelfde. Hier ook nog aan het zoeken naar de juiste crème.

één jaar geleden

Tip van een eczeemlijer met dito dreumes: lanette zalf en ureumzalf 10% van de drogist. Vette zalf, in een pot, van de Etos is fijn en ruikt lekker. Zalf is altijd beter dan crème. Geen zeep gebruiken. Wassen met olie. Ik heb zelf slechte ervaring met bepanthen en lipkar enzo. Bovendien ook bestwel duur

één jaar geleden

Vaseline parrafine moeten wij van de dermatoloog smeren. Houdt het lekker zacht

één jaar geleden

Ik vind zelf het merk la roche posay fijn. De lipikar en de cicaplast gebruik ik meestal bij mijn zoontje. Voor jouw zoontje is het zoeken naar waar hij tegen kan. Ik heb een hele zoektocht gehad en bij la roche en drs leenarts uitgekomen.