10 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind stuurslot ook erg fijn! Ik heb een cortina en pas er maar net tussen stuur en zitje

3 jaar geleden

Reactie op SorayaF

Ik vind stuurslot ook erg fijn! Ik heb een cortina en pas er maar net tuss ...
Bedankt voor je reactie! Welke cortina heb je? Bevalt hij verder?

3 jaar geleden

Stuurslot is idd heel Fijn.. ik heb ook een gewone fiets. Maar wel met stuurslot

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Stuurslot is idd heel Fijn.. ik heb ook een gewone fiets. Maar wel met stu ...
Vraagje, ik zie dat je ook een rek en mand voorop heb. Bij mij kan er dan geen zitje op dan zit het rek in de weg. Hoe is dit bij jou opgelost? Hier kwam de fietsenmaker ermee om het hele rek weg te halen en een klos ertussen te zetten, maar dat vind ik nou niet zo 😊

3 jaar geleden

Heb altijd een gewone fiets gehad, zonder stuurslot of dubbele standaard. Ging altijd prima 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Vraagje, ik zie dat je ook een rek en mand voorop heb. Bij mij kan er dan g ...
Heb daar geen last van.. mand en rekje kon gewoon blijven zitten. Zoontje heeft er ook geen last van verder

3 jaar geleden

Ik heb een gazelle miss grace. Ze hebben een langere bout geplaatst voor de bevestiging van het transportrek waardoor het voorzitje ook goed past (zie foto). En de bagagedrager is ook ideaal want het yepp zitje past er zonder adapter op en dat is dus zo’n 10 seconden werk. Als ik zonder de kinderen ga fietsen haal ik altijd de zitjes eraf, ideaal met de yepp zitjes

3 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Vraagje, ik zie dat je ook een rek en mand voorop heb. Bij mij kan er dan g ...
Ik had hetzelfde. Ik heb een Gazelle Miss Grace. Ik heb op advies van de fietsenmaker alleen het opstaande rekje verwijderd en toen paste mijn Yepp stoeltje wel. Ik heb gelukkig niks hoeven te verlengen met een blok of bout, want volgens de fietsenmaker wordt de stabiliteit van de fiets daar niet beter van.

3 jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Ik heb een gazelle miss grace. Ze hebben een langere bout geplaatst voor de ...
Wat grappig, ik heb dezelfde fiets maar op advies van de fietsenmaker alleen het opstaande rekje verwijderd en juist niet met een bout verlengd, omdat dat volgens hem ten koste zou gaan van de stabiliteit. En mijn fietsmand staat er ook nog gewoon op. Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel meningen.

3 jaar geleden

Thanks voor jullie tips. Ik ga van de week eens kijken of ik dan inderdaad alleen het opstaande rek kan (laten) verwijderen. En ander misschien toch de bout overwegen. Wel fijn nu te zien wat ermee bedoeld wordt en hoe dat dan eruit komt te zien!