26 Reacties

4 jaar geleden

Volg 馃

4 jaar geleden

Wij gebruiken een boxkleed. Dat is best een stuk dikker en hij speelt heerlijk! Nu met omdraaien hebben we hem weggehaald want hij gaat alle kanten op. :-) Maar dit was altijd een groot succes!!!!

4 jaar geleden

Ik heb een ouddekbed met overtrek erom wat ik op de grond leg waar mijn dochtertje op speelt.

4 jaar geleden

Bekijk Love by Lily - groot speelkleed baby - Leeuw - 150x200 - zacht speelkleed buiten en binnen - grote speelmat - speeltapijt kind - picknick kinderkleed - speelkleed xxl - speelkleed peuter op: https://www.bol.com/nl/p/love-by-lily-groot-speelkleed-baby-leeuw-150x200-zacht-speelkleed-buiten-binnen-grote-speelmat-speeltapijt-kind-picknick-kinderkleed-speelkleed-xxl-speelkleed-peuter/9300000007551438?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb zo鈥檔 kleed gekocht via Vinted. Er zijn ook andere merken en staan ook op bol.com. Lekker groot en na het spelen rol ik het makkelijk op en onder de box. Ik heb er via Vinted 45 euro voor betaald en kan gewassen worden.

4 jaar geleden

Nog een foto :)

4 jaar geleden

Wij hebben er een die gemaakt wordt door een kinderfysioterapeute! Ik volgde haar op instagram en zij kon ook geen goed en ergonomisch speelkleed vinden voor haar kindje. Ze is ze zelf gaan maken (goede dikte, grootte en stevigheid) en verkoopt ze nu ook. Ik ben er zooooo blij mee. Hij is echt een goede grootte en je kan hem opvouwen en meenemen in een big shopper van de appie ofzo. Plus dat ze leuke stofjes gebruikt 馃槉 stadspraktijk_vosje is haar instagram account. Ik weet niet hoe ik een link moet sturen

4 jaar geleden

Ikea heeft een leuk vloer kleed met speelgoed aan elke hoek waardoor rollen en kruipen gestimuleerd wordt. Voor de mama鈥檚 fijn, kan gewoon in de was en buiten ivm een speciale onderkant

4 jaar geleden

Reactie op Ro87

Wow deze is echt wel chill! Lekker veel bewegingsruimte!

4 jaar geleden

Reactie op Ro87

Ik heb direct z'n kleed gekocht via marktplaats. Wat een geluk dat er nog iemand eentje te Koop had staan! En maar voor 30 euro. Scheelt een hoop geld als je ziet wat ze nieuw zijn 馃槄馃槄

4 jaar geleden

Reactie op GertieR

Ik heb een ouddekbed met overtrek erom wat ik op de grond leg waar mijn do ...
Geniaal! Gaan wij vandaag ook eens proberen!

4 jaar geleden

Mijn ouders gebruiken een slaapzak die ze helemaal openritsen en op de grond leggen

4 jaar geleden

Wij hebben een iets dikkere speelmat. Hij is dik/zacht genoeg om zich met z'n hoofd neer te laten storten tijdens het rollen 馃槃 De doeken die er bij liggen zijn voor vermaak of tegen het kwijl haha

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik heb direct z'n kleed gekocht via marktplaats. Wat een geluk dat er nog i ...
Leuk dan heeft iemand nog wat aan mijn tip!! Ben er ook heel blij mee. En wat een koopje, lekker in de wasmachine gooien en weer als nieuw (niet in de droger trouwens 馃槂)

4 jaar geleden

De plufsig van de Ikea! Opvouwbaar en lekker dit dus onbeperkt rollen en vallen 馃槈.

4 jaar geleden

Ik heb een groot foamen speelkleed. Kan opgevouwen opgeborgen worden & zit een tas bij om mee te nemen! Heel blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op ambeeerrrr92

Ik heb een groot foamen speelkleed. Kan opgevouwen opgeborgen worden & ...
Linkje?

4 jaar geleden

Deze 馃憤馃徏