18 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben nu een matrastopper van wolmix en nu wordt ze niet meer wakker 😅
2 jaar geleden
Hier een kamer van 13 a14 graden , slaapt in slaapzak van 3.5 tog , winter pjyama , dekbed , en een molton over het matras . En slaapt eindelijk door , voelt ook niet te warm ofz gewoon lekker
2 jaar geleden
Hier is het geregeld rond de 13 graden op de kamer. Ze slaapt met een wollen pyjama, winterslaapzak van de Hema en wollen dekentje en dat gaat prima 😊
Ik zou dus wol adviseren. Een wollen matrastopper of wollen trui pyjama en/of slaapzak.
2 jaar geleden
Heb je gekeken naar je matras? Ik heb een superhandig matras van Ikea (voor als ze zindelijk leren worden) maar merk dat er veel kou verloren gaat aan de onderkant. Misschien daar nog een ademend matras molton of hoe noem je zown ding onder het matras neerleggen? #je kent m vast van vroeger thuis, weet even de naam niet
2 jaar geleden
Reactie op Sooph
Okeeee wol it is dus volgens mij. Hebben jullie nog linkjes naar handige, W ...
Poe euh, de merkjes die ik ken zijn: dilling, engel (kleding en slaapzakken), joha, Reiff voor de slaapzakken, alwero heeft ook kleding en matrastoppers. Succes met je zoektocht. Op Facebook heb je ook een groep wolletjes natuurlijk waar veel 2e hands wordt verkocht.
2 jaar geleden
Zijn er ook kindjes die zonder deken slapen? En dus alleen in romper/pyjama/slaapzak tog 3/3,5?
Onze dochter draait zo vaak dat het geen zin heeft om een deken over haar heen te leggen..
zij heeft het wel snel koud ‘s nachts dus loop er geregeld tegen aan dat zij wakker wordt en koud aanvoelt.
2 jaar geleden
Reactie op Lielieke
Welke heb je, of waar kan ik die kopen?
Bekijk iSleep Wollen Onderdeken - 100% Wol - Ledikant - 60x120 cm - Ecru op: https://www.bol.com/nl/p/isleep-wollen-onderdeken-100-wol-ledikant-60x120-cm-ecru/9200000090895174?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Toen onze jongen int ziekenhuis lag een tijdje geleden kwamen ze snachts ook om de paar uur temperaturen en had hij vaak 35.5, blijkbaar is dat normaal snachts en kan dat geen kwaad zeiden ze daar. Voelde niet koud aan in zn nekje, dat was het belangrijkste... maar vond het ook niet fijn hoor. Hier slaapzak van 2.5 tog, lange mouw romper, dikke pyjama van fleece. Kamer is 18 graden.