18 Reacties

2 jaar geleden

Iets anders dan puur een warmere slaapzak, maar een romper / pyjama van wol misschien?

2 jaar geleden

Was dit een enkel nachtje of is dit nu de standaard? Kamer temp van 20 graden lijkt me niet koud. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ze misschien niet helemaal fit is/was? Slaapzak tip heb ik niet maar zou je een dekentje of dekbedje erbij kunnen overwegen?

2 jaar geleden

De puckababy is mega warm. Het is een 4seizoenen dus kan je hem het hele jaar door gebruiken, het is nogal een uitgave namelijk. En wol is ook top. Je hebt zelfs wollen slaapzakken

2 jaar geleden

Wij hebben nu een matrastopper van wolmix en nu wordt ze niet meer wakker 😅

2 jaar geleden

Hier een kamer van 13 a14 graden , slaapt in slaapzak van 3.5 tog , winter pjyama , dekbed , en een molton over het matras . En slaapt eindelijk door , voelt ook niet te warm ofz gewoon lekker

2 jaar geleden

Hier is het rond de 18/19 graden op de slaapkamer. Ze heeft een wollen deken op haar matras liggen. Ze slaapt in een pyjama, sokken en een winterslaapzak met mouwen. Verder liggen er nog meerdere dekens over haar heen. Nog zit haar temp vaak rond de 35,8..

2 jaar geleden

Hier is het geregeld rond de 13 graden op de kamer. Ze slaapt met een wollen pyjama, winterslaapzak van de Hema en wollen dekentje en dat gaat prima 😊 Ik zou dus wol adviseren. Een wollen matrastopper of wollen trui pyjama en/of slaapzak.

2 jaar geleden

Okeeee wol it is dus volgens mij. Hebben jullie nog linkjes naar handige, WARME, wollen spullen?

2 jaar geleden

Ik zat te twijfelen tussen wol en een puckababy. Ik ben voor de puckababy gegaan omdat je wol niet in de wasmachine kan doen.

2 jaar geleden

Heb je gekeken naar je matras? Ik heb een superhandig matras van Ikea (voor als ze zindelijk leren worden) maar merk dat er veel kou verloren gaat aan de onderkant. Misschien daar nog een ademend matras molton of hoe noem je zown ding onder het matras neerleggen? #je kent m vast van vroeger thuis, weet even de naam niet

2 jaar geleden

Hier gaat het goed sinds ik de slaapzak van Hema heb gehaald. Hij kwam altijd koud uit bed en nu lekker warm. Op z'n kamer 15 graden en hij slaapt nu in een romper, pyama shirt en sokken. Slaapzak van Hema 3.5 TOG. Pyama broek lijkt nog niet nodig.

2 jaar geleden

Hier slaapt ie in de slaapzak vd hema, romper lange mouw en wollen pyjama (van dilling). Echt een winner die wollen pyjama! Kamertemp is 16 gr

2 jaar geleden

Reactie op Sooph

Okeeee wol it is dus volgens mij. Hebben jullie nog linkjes naar handige, W ...
Poe euh, de merkjes die ik ken zijn: dilling, engel (kleding en slaapzakken), joha, Reiff voor de slaapzakken, alwero heeft ook kleding en matrastoppers. Succes met je zoektocht. Op Facebook heb je ook een groep wolletjes natuurlijk waar veel 2e hands wordt verkocht.

2 jaar geleden

Zijn er ook kindjes die zonder deken slapen? En dus alleen in romper/pyjama/slaapzak tog 3/3,5? Onze dochter draait zo vaak dat het geen zin heeft om een deken over haar heen te leggen.. zij heeft het wel snel koud ‘s nachts dus loop er geregeld tegen aan dat zij wakker wordt en koud aanvoelt.

2 jaar geleden

Reactie op mummy of M.

Wij hebben nu een matrastopper van wolmix en nu wordt ze niet meer wakker � ...
Welke heb je, of waar kan ik die kopen?

2 jaar geleden

Reactie op Lielieke

Welke heb je, of waar kan ik die kopen?
Bekijk iSleep Wollen Onderdeken - 100% Wol - Ledikant - 60x120 cm - Ecru op: https://www.bol.com/nl/p/isleep-wollen-onderdeken-100-wol-ledikant-60x120-cm-ecru/9200000090895174?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Toen onze jongen int ziekenhuis lag een tijdje geleden kwamen ze snachts ook om de paar uur temperaturen en had hij vaak 35.5, blijkbaar is dat normaal snachts en kan dat geen kwaad zeiden ze daar. Voelde niet koud aan in zn nekje, dat was het belangrijkste... maar vond het ook niet fijn hoor. Hier slaapzak van 2.5 tog, lange mouw romper, dikke pyjama van fleece. Kamer is 18 graden.

2 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen 👌