15 Reacties
5 jaar geleden
Dadels, kokossnippers, hazelnoten en cacao kort in de blender en ballen van rollen. In de koelkast en je hebt een heerlijke snack!
5 jaar geleden
https://www.eatpurelove.nl/recepten/bananenbrood-met-walnoten/ ik maak regelmatig een bananenbrood, evt kan je er ook pure chocolade door heen doen 😁
5 jaar geleden
Mini eierkoeken! Een breaker perzik of kers, rijstwafels, bakje cornflakes etc etc
5 jaar geleden
Vorige keer had ik volgens mij banaan en dadels gedaan. Havermout ook goed want lekker vol met vezels!!
Ik deed ze afgekoeld in een ritszakje in vriezer, ff opwarmen in magnetron of oven en was heeelijk!
Ik houd van zoet hartig combi, dit is dus ook lekker met plakje kaas! Of gewoon lekker bij de koffie of zo of met een dot choco pasta (niet zo gezond alleen😂😂😂)

5 jaar geleden
Ik probeer sinds een paar weken gezonder te snacken. Dit lukt mij op het werk nu redelijk goed. Waar ik de eerste maanden in de pauzes gerust een reep chocola weg kon werken, snoep ik nu uit mijn bak met groenten die ik braaf elke ochtend voor mijzelf voorbereid. Sinds deze week heb ik er ook een handje ongezouten pinda's bij, daardoor vult het beter.
Wel is het thuis nog heel moeilijk om gezondere keuzes te maken. Mijn plan is nu om het niet in huis te halen, maar tijdens het boodschappen doen nemen de cravings ooit toch de overhand 🙈.
Dat bananenbrood ga ik in ieder geval zeker eens uitproberen!
5 jaar geleden
Ik ben sinds een weekje ook begonnen weer met ‘gezond’ eten. Dus geen snoepjes, koekjes, chips en chocolade. Ik gun me wel een x per dag wat lekkers zoals een waterijsje of een koekje. En sindsdien ben ik niks meer aangekomen, want het ging laatste tijden echt snel 1,5 kilo per 2 weken. Maar wat ik wel doe is 2x per week wat ongezonder eten, bijv vandaag had ik zin in donuts, dus manlief neemt vanavond even dunkin donuts voor me mee 😍
5 jaar geleden
En kwa gezonde snacks,
Mueslireep
Smoothie
Rijst/Maiswafel met kaas of iets anders
Kleine salade bak maken met gekookte ei
Wat ik merendeels probeer is niet te veel in een x te eten. Dus s ochtends eet ik bijv 1 boterham met kaas en een stukje fruit, s middags maak ik een salade met gekookt ei, en dan als ik weer honger krijg eet ik nog 1 boterham. Als je het een beetje verspreid kan je de extreme honger tegenhouden. Iig dit werkt bij mij nu super goed!