74 Reacties

5 jaar geleden

Zeeman heeft echt mooi spul voor niet al te veel geld. En kijk ook eens op marktplaats. Vaak worden er wel pakketten aangeboden in bepaalde maten.

5 jaar geleden

Shein, Ali express, h&m sale, zeeman, wibra

5 jaar geleden

Zeeman en wibra heb ik een paar leuke dingen weg🤗 en op vinted is ook genoeg leuks!

5 jaar geleden

Er zijn veel mama’s die hun (nauwelijks gedragen) babykleertjes op Marktplaats en Vinted verkopen. Dat scheelt een heleboel!

5 jaar geleden

Bij de zeeman, wibra, c&a bijv. Zelf heb ik nog niks hoeven kopen. Ik heb al heel veel mooie spullen gekregen vanuit mijn omgeving, wel tweedehands. Dat vinden wij niet erg. Wellicht is het een idee om een oproepje op social media te plaatsen of om op marktplaats te kijken naar tweedehands babykleding. Succes!

5 jaar geleden

Vinted is echt geweldig voor tweedehands babykleertjes!

5 jaar geleden

Is het voor een jongetje of meisje dat je kleren zoekt?

5 jaar geleden

Zeeman en marktplaats 😇 ik heb 4 zakken vol van een vriendin gekregen. Misschien ken je nog iemand in je omgeving die onlangs een baby heeft gehad?

5 jaar geleden

C&a een winkel afspraak maken korting op korting gaat er vanaf las ik net helaas niet online

5 jaar geleden

Of vinted

5 jaar geleden

Vinted.nl

5 jaar geleden

Via Facebook market verkopen veel mensen ook kleren en patpat, soort aliexpres maar hele leuke babykleren. Bij de h&m heb je veel leuke multipacks voor niet te veel geld

5 jaar geleden

Vinted of misschien vriendinnen die al kindjes hebben en de kledij niet meer nodig hebben?

5 jaar geleden

Via baby-dump, het merkje Babylook! Daar vallen de prijsjes ook nog mee 🤩

5 jaar geleden

zeeman & wibra!

5 jaar geleden

Ik heb tnt alles tweedehands gekocht en heb echt lasten vol liggen voor maar een paar tientjes. Sta je open voor tweedehands? Vooral Facebook marktgroepen zijn hier heel handig in!

5 jaar geleden

Reactie op Domii

Is het voor een jongetje of meisje dat je kleren zoekt?
Het is voor een meisje baby ben pas 20 weken maar beetje kijken voor kleren is nooit erg. Juist leuk :)

5 jaar geleden

Reactie op sannevw88

Vinted of misschien vriendinnen die al kindjes hebben en de kledij niet mee ...
In de vriendengroep zij wij de enige die straks een kind heeft

5 jaar geleden

Reactie op Ravne

Ik heb tnt alles tweedehands gekocht en heb echt lasten vol liggen voor maa ...
Jaa hoor tweedehands sta ik wel voor Open. Veel tweedehands is ook mooi nog.

5 jaar geleden

Woon je in de buurt van Rotterdam? Ik heb nog het een en ander wat ik weg ga doen namelijk. Wij krijgen een jongen. Had nog meisjeskleding liggen van mijn dochtertje.