19 Reacties
5 jaar geleden
Duur hoeft niet bij defensie beter te zijn. Maar 10 jaar geleden had ik een Bugaboo frog. Deze via marktplaats gekocht en super blij mee geweest.
Had nu een mooie besteld kinderkraft. Erg mooie wagen en fijn.
Maar via marktplaats toch een Bugaboo cameleon gekocht voor maar 150 euro alles erop en eraan. Hij is niet verkleurd en ziet er nog super goed uit.
Ik zou lekker op Marktplaats kopen, staan vaak hele goede, die normaal erg duur zijn en daar een koopje.
5 jaar geleden
Nog een tip: kijk vooral naar de kinderzit gedeelte, in de bak liggen ze relatief kort.
5 jaar geleden
Wij hebben een Kinderkraft....niet de duurste,maar rijd heerlijk(luchtbanden),lekker wendbaar.Kleine kan straks ook heerlijk liggen.
5 jaar geleden
De vraag is, wil je de kinderwagen voor een kindje gebruiken, of voor meerdere kindjes?
Als je de kinderwagen slechts voor één kindje wilt gebruiken is er echt heel veel te vinden op marktplaats en facebook.
Als de wens hebt voor meerdere kindjes en de ruimte hebt om de kinderwagen te bewaren is een nieuwe misschien wel verstandig.
Ik heb zelf een bugaboo mogen lenen van een gezin in de buurt. Die was al voor 4 kinderen gebruikt. Ik heb hem voor mijn oudste gebruikt en prima wagen! Alleen het in en uitklappen ging wat moeilijk (slijtage denk ik). Nu mag ik hem weer gebruiken voor m’n tweede kindje. Gaat dus zeker lang mee!!
5 jaar geleden
Marktplaats zou ik checken ja! De onderdelen kan je bijna altijd losmaken en in een badkuip goed schoon maken. En dan heb je voor een zacht prijsje toch kwaliteit. Wij hebben een joolz gratis gekregen van vrienden; zij vonden dat hij zo afgebruikt was dat ze hem niet meer konden verkopen. Maar wij hebben er heel veel plezier van gehad, reed lekker soepel en gebruik hem straks voor de 2e gewoon weer een ronde. Ik weet uit deze ervaring dus dat Joolz lang meegaat.
5 jaar geleden
Mijn schoonzusje had een 3 in 1 van baninni.. vind ze zelf niet zo mooi maar lopen wel lekker en zijn ook niet duur..
5 jaar geleden
Wij hebben onze bugaboo hier vandaan https://refurbished-kinderwagens.nl erg goede ervaringen mee! Een kinderwagen als nieuw, maar voor een mooie prijs!
5 jaar geleden
Wij kopen een 2e hands op marktplaats. Ideaal! Vaak zijn duurdere wagens veel goedkoper te krijgen!
5 jaar geleden
Ik heb zojuist eentje gekocht via VakantieVeilingen en deze kinderwagen staat ook op Groupon. Een 3 in 1. Ik heb er uiteindelijk €170,- voor betaald. En het was ter waarde van €549. Misschien handig om daar mee te veilen of eentje te kopen via Groupon daar is de kinderwagen daar kost ie €235,-