21 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op liianne
Zou je jouw vlees in een pannetje kunnen doen? Dan zou je bijvoorbeeld kip ...
Ja dat kan wel... alnog ben ik angstig
5 jaar geleden
Ik heb gisteren met man en kids gegourmet. Gewoon goed bakken. 😊 dan is er volgens mij niet zoveel aan de hand... maar dat is ieders eigen mening ☺️
5 jaar geleden
Reactie op MamaVanIsabella
Ja dat kan wel... alnog ben ik angstig
Als je er zo angstig voor bent, dan zou ik het bespreekbaar maken. Het zou een gezellig samenkomen moeten zijn. Dat lukt niet voor jou als je zo angstig bent. Je bent bang om beledigend over te komen.. ik denk dat het wel meevalt, je zit in een kwetsbare situatie en anderen weten dat. Als je het uitlegt, ga ik er vanuit dat je niks dan begrip krijgt en men met je meedenkt
5 jaar geleden
Ik ben net blij met de gourmet bij kerst. Dan kan ik het zelf bakken en ben ik zeker dat alles goed doorbakken is.
5 jaar geleden
Als het vlees de dag ervoor enkele uren uit de ijskast heeft gestaan, snap ik je. En dan zou ik ook bedanken. Kunnen ze dan niet wat vlees apart voor je houden in de ijskast al de dag ervoor?
Zo lang het niet meerdere uren uit de ijskast heeft gestaan en je het goed door kan bakken /een mooi hoekje hebt waar je je rauw en gebakken vlees kan scheiden, zie ik geen probleem. Wij gaan waarschijnlijk vleesfondue doen. 😊
5 jaar geleden
Als ze nu alles al heeft gekocht dan zou ik het ook niet doen nee. Lijkt me over 3 weken dan niet meer goed :p Maar verder, je kan vlees gewoon eten, wel even weg van het sap van het rode vlees en goed bakken. Kan echt. Maar doen waar jij je goed bij voelt. Ik zou gourmet juist prettig vinden, ben ik zelf in control!
5 jaar geleden
Neem zelf een lekkere salade mee of iets waar jij wat meer van kan eten zodat je bijv. wat vlees etc kan laten en/of er wat minder van eten.
Ik snap je met gourmetten, buiten mijn zwangerschap om vind ik het al 🤢🤢🤢🤢
5 jaar geleden
Eergister nog gegourmet. Je kan niet verwachten dat mensen anders gaan eten, bijvoorbeeld met Kerst, omdat je zwanger bent. Maar wat vlees appart in de vriezer zetten zou een kleine moeite zijn voor je familie. Maar zoals er al staat, het gaat om rood vlees dus lekker doorbakken. Dan zijn het alleen maar dode bacteriën die je eet.
Mijn schoonmoeder is het tegenovergestelde van die van jou. Ze kookt altijd wat iedereen lekker vind en wil eten. Dus al zou er 1 zijn in de familie die dat niet wil eten staat het al niet op de familie. Alleen dit is weer heel extreem naar de andere kant. Vertel dat je er niet prettig bij voelt en wat de mogelijkheden zijn. Ze zal je dan echt begrijpen, want ze is zelf ook zwanger geweest.