21 Reacties

5 jaar geleden

Zou je jouw vlees in een pannetje kunnen doen? Dan zou je bijvoorbeeld kip en ander vlees kunnen scheiden. Dat heb ik toevallig met Sinterklaas zo gedaan

5 jaar geleden

Reactie op liianne

Zou je jouw vlees in een pannetje kunnen doen? Dan zou je bijvoorbeeld kip ...
Daarbij zou jij voor jezelf dan kleine pakketjes in de koelkast kunnen doen, zodat als jouw setje 1 vlees op is, je setje 2 uit de koelkast kunt pakken tijdens de gourmet

5 jaar geleden

Misschien kun je een hoekje van de plaat reserveren voor vegetarisch eten voor jezelf? Kleine kaassoufflés, champignons, omeletje - dat soort dingen.

5 jaar geleden

Reactie op liianne

Zou je jouw vlees in een pannetje kunnen doen? Dan zou je bijvoorbeeld kip ...
Ja dat kan wel... alnog ben ik angstig

5 jaar geleden

Ik heb gisteren met man en kids gegourmet. Gewoon goed bakken. 😊 dan is er volgens mij niet zoveel aan de hand... maar dat is ieders eigen mening ☺️

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanIsabella

Ja dat kan wel... alnog ben ik angstig
Als je er zo angstig voor bent, dan zou ik het bespreekbaar maken. Het zou een gezellig samenkomen moeten zijn. Dat lukt niet voor jou als je zo angstig bent. Je bent bang om beledigend over te komen.. ik denk dat het wel meevalt, je zit in een kwetsbare situatie en anderen weten dat. Als je het uitlegt, ga ik er vanuit dat je niks dan begrip krijgt en men met je meedenkt

5 jaar geleden

Zowizo groetes kan je dan prima eten en je buikje vol eten met stokbrood moet vaak ook wel lukken attans bij mij gaat dat onbewust altijd al.🙈

5 jaar geleden

Goed bakken idd dan komt het wel goed toch en idd misschien wat vegetarische opties wat meer groenten bakken enzo.. wij deden vroeger zelfs een apart pannetje met een beetje pannenkoeken beslag ofzo? Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt het is jouw lindje

5 jaar geleden

Als het al van de dag ervoor is waarbij het ook al langer buiten de koelkast heeft gestaan dan zou ik zelf het risico niet meer nemen.

5 jaar geleden

Gister nog gedaan, geen problemen ondervonden alleen goed lang doorbakken

5 jaar geleden

Wij hebben dat gisteren nog gedaan met Sinterklaas! Als je alles maar goed doorbakt is er niks aan de hand 😊. Lekker groene asperges erop, of aubergine. Haha

5 jaar geleden

Zeg dat je vegetarisch bent geworden. Of no meat december doet ;)

5 jaar geleden

Eigen vlees meenemen? Of inderdaad vegetarisch meenemen ? Dan ben je zeker :)

5 jaar geleden

Gister gedaan en vandaag gaan we t weer doen. Ik zie het probleem niet. Apart bestek en goed doorbakken

5 jaar geleden

Ik ben net blij met de gourmet bij kerst. Dan kan ik het zelf bakken en ben ik zeker dat alles goed doorbakken is.

5 jaar geleden

Als het vlees de dag ervoor enkele uren uit de ijskast heeft gestaan, snap ik je. En dan zou ik ook bedanken. Kunnen ze dan niet wat vlees apart voor je houden in de ijskast al de dag ervoor? Zo lang het niet meerdere uren uit de ijskast heeft gestaan en je het goed door kan bakken /een mooi hoekje hebt waar je je rauw en gebakken vlees kan scheiden, zie ik geen probleem. Wij gaan waarschijnlijk vleesfondue doen. 😊

5 jaar geleden

Goed doorbakken dan is er niks aan de hand hoor. Als je niet zwanger was geweest had je dit dan ook? Het gast alleen maar om het rode vlees.

5 jaar geleden

Als ze nu alles al heeft gekocht dan zou ik het ook niet doen nee. Lijkt me over 3 weken dan niet meer goed :p Maar verder, je kan vlees gewoon eten, wel even weg van het sap van het rode vlees en goed bakken. Kan echt. Maar doen waar jij je goed bij voelt. Ik zou gourmet juist prettig vinden, ben ik zelf in control!

5 jaar geleden

Neem zelf een lekkere salade mee of iets waar jij wat meer van kan eten zodat je bijv. wat vlees etc kan laten en/of er wat minder van eten. Ik snap je met gourmetten, buiten mijn zwangerschap om vind ik het al 🤢🤢🤢🤢

5 jaar geleden

Eergister nog gegourmet. Je kan niet verwachten dat mensen anders gaan eten, bijvoorbeeld met Kerst, omdat je zwanger bent. Maar wat vlees appart in de vriezer zetten zou een kleine moeite zijn voor je familie. Maar zoals er al staat, het gaat om rood vlees dus lekker doorbakken. Dan zijn het alleen maar dode bacteriën die je eet. Mijn schoonmoeder is het tegenovergestelde van die van jou. Ze kookt altijd wat iedereen lekker vind en wil eten. Dus al zou er 1 zijn in de familie die dat niet wil eten staat het al niet op de familie. Alleen dit is weer heel extreem naar de andere kant. Vertel dat je er niet prettig bij voelt en wat de mogelijkheden zijn. Ze zal je dan echt begrijpen, want ze is zelf ook zwanger geweest.