26 Reacties

4 jaar geleden
Blije doos, Blokker, gratis romper van zeeman, babydump, Prenetal, kruidvat, sommige heb ik binnen gekregen sommige kunnen pas na lockdown opgehaald worden. Ik vind dat er altijd wel iets zinnigs in zit..maar zal ook wel erg persoonlijk iets zijn. Etos en Jumbo zijn er helaas mee gestopt..trekpleister doet er niet aan en die van ouders van nu of Wij(?) haal je bij de ah? Deze vind ik verwarrend. Schijnt er 2 pakketten voor te zijn. Kan me vergissen.

4 jaar geleden
Ik ben trouwens gebeld door ouders van nu. Voor een abonnement op 4 tijdschriften en 4 rompers. Ik moest de abonnement zelf opzeggen maar ze stuurden 2 facturen, de tijdschriften en een voordeelpas. Maar zeiden ze niets over dus ik had direct alles gecanceld. Ik krijg mails binnen van verschillende winkels en een krant over baby spullen. Op zich niet erg. Er was een optie gratis boeken te krijgen maar de verzendkosten waren 8 euro. Ook gecanceld, dan kies ik liever zelf de Boeken uit.

4 jaar geleden
Blije doos, Blokker, gratis romper van zeeman, babydump, Prenetal, kruidvat ...
Klopt ik kon hem op halen bij ah( met bewijsje). Ze hebben een zwangerdchapsbox en een babybox.

4 jaar geleden
Ik ben trouwens gebeld door ouders van nu. Voor een abonnement op 4 tijdsch ...
Thnx! Daar zou ik dus geen trek in hebben, dat annuleren enz. 😅

4 jaar geleden
Ik ben trouwens gebeld door ouders van nu. Voor een abonnement op 4 tijdsch ...
De zwanger box van Ouders van Nu was eerst via de Etos en gaat nu via Blokker. De Wij box ging destijds via de Prenatal

4 jaar geleden
Ik had bij mijn eerste zwangerschap alle dozen aangevraagd. Toen met 18 weken een MA en kon ik alle foldertjes en mailtjes opzeggen. Daar zit je dan echt niet op te wachten! ☹️
Ik vond de inhoud niet zo bijzonder, veel kortingsbonnen en folders. Bijvoorbeeld korting voor Landal Greenparks en korting op geboortekaartjes. Dat soort dingen.

4 jaar geleden
Ik had er eentje van babyboom aangevraagd, mooie pyjama bij gekregen, maar kreeg zo veel reclame en spam plots ik geen andere meer aanvraag. Ze overdrijven toch wat met het delen van je gegevens vind ik. 🙈

4 jaar geleden
Kruitvat box krijg je de mail van binnen op de helft van je zwangerschap heb ze net even gebelt wand zag die vraag een aantal x voorbij komen en zat daar ook zelf mee☺️

4 jaar geleden
Ik vraag op advies van diverse vriendinnen geen gratis dozen aan. Gratis is nooit helemaal gratis; je ruilt zo'n doos voor jouw contactgegevens (adres, e-mail, telefoonnummer, jouw leeftijd, leeftijd van je kind).
De deelnemende bedrijven mogen vervolgens met die gegevens doen wat ze willen: jou via mail of telefoon benaderen, je reclame sturen op je thuisadres (ze weten precies hoe oud je kind is), en ook doorverkopen aan derde partijen.
Ik zeg niet dat je het niet moet doen hoor! Het is alleen wel iets om even bij stil te staan: gratis is nooit helemaal gratis.

4 jaar geleden
Oké twee keer 'gratis is nooit helemaal gratis', excuus voor deze dubbeling 🙈

4 jaar geleden
Reactie op Spacemonkey
Klopt ik kon hem op halen bij ah( met bewijsje). Ze hebben een zwangerdchap ...
Ik kreeg alleen de zwangerschapbox mee, krijg je de babybox daarna?

4 jaar geleden
Reactie op MoederDeKans
Ik vraag op advies van diverse vriendinnen geen gratis dozen aan. Gratis is ...
Heb je gelijk in, maar heb mij gelijk opnieuw ingeschreven in het bel mij niet register en ook de post die ik ontvang stop ik weer en voor alle mails schrijf ik mij weer uit. Even kleine moeite, maar dan heb ik er toch wat leuks voor terug 😬😊

4 jaar geleden
Reactie op Estefania219
Ik kreeg alleen de zwangerschapbox mee, krijg je de babybox daarna?
Ja die kan je volgens mij na geboorte halen

4 jaar geleden
Reactie op Spacemonkey
Ja die kan je volgens mij na geboorte halen
Ja dan gaan ze je spammen 😅 iets voor je uitgerekende datum.