11 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochtertje haar buikje steekt ook beetje uit. Dacht dat alle kindjes van deze leeftijd dat wel hebben eigenlijk.
2 jaar geleden
Heeft onze dochter ook, ook geen overgewicht oid. Ik vraag me ook weleens af of het normaal is. Maar ze eet en drinkt, plast en poept goed, en lijkt nergens last van te hebben.
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook een erg vooruitgestoken buikje. Wij lopen bij de kinderarts voor zijn prematuriteit en heb het ook wel eens gezegd, maar alles is gewoon normaal zegt ze. Hier al koemelk en soja vrij. Naarmate de dag vordert wordt het buikje wat dikker van het eten. Had laatst een keer gelezen dat dit normaal is en te maken heeft met ontwikkeling buikspieren.
één jaar geleden
Hier gisteren bij de osteopaat geweest die dag gelijk de dikkere buik van mijn dochter.. dit is gekomen doordat ik een keizersnee gehad heb en zij bepaalde bacteriën niet heeft binnen gekregen die ze normaal wel binnen krijgen als ze via de natuurlijke uitgang gaan..daardoor is haar darm flora niet goed en heeft ze een dikke buik . Nu moeten we 6 weken bactiol druppels geven en kijken of buikje afneemt