11 Reacties

2 jaar geleden

Klinkt als een opgeblazen buik. Mijn zoon had dit ook op die leeftijd (is nu 5) en die bleek lactose intolerant te zijn. Zodra ik melkproducten ging schrappen was het over

2 jaar geleden

Mijn dochtertje haar buikje steekt ook beetje uit. Dacht dat alle kindjes van deze leeftijd dat wel hebben eigenlijk.

2 jaar geleden

Reactie op mamavanevi

Mijn dochtertje haar buikje steekt ook beetje uit. Dacht dat alle kindjes v ...
Een beetje, ja, maar als het echt hard is dan is het wel echt opgeblazen. Buikje moet wel soepel zijn, bijv als ze op hun rug liggen

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dat ook, echt een bierbuikje lijkt het

2 jaar geleden

Heeft onze dochter ook, ook geen overgewicht oid. Ik vraag me ook weleens af of het normaal is. Maar ze eet en drinkt, plast en poept goed, en lijkt nergens last van te hebben.

2 jaar geleden

Hier ook zo. Denk dat dit wel normaal is, niet? 😅

één jaar geleden

Ook hier een hele opgezette buik. Op het moment dat we stopte met gluten werd het beter.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een erg vooruitgestoken buikje. Wij lopen bij de kinderarts voor zijn prematuriteit en heb het ook wel eens gezegd, maar alles is gewoon normaal zegt ze. Hier al koemelk en soja vrij. Naarmate de dag vordert wordt het buikje wat dikker van het eten. Had laatst een keer gelezen dat dit normaal is en te maken heeft met ontwikkeling buikspieren.

één jaar geleden

Hier gisteren bij de osteopaat geweest die dag gelijk de dikkere buik van mijn dochter.. dit is gekomen doordat ik een keizersnee gehad heb en zij bepaalde bacteriën niet heeft binnen gekregen die ze normaal wel binnen krijgen als ze via de natuurlijke uitgang gaan..daardoor is haar darm flora niet goed en heeft ze een dikke buik . Nu moeten we 6 weken bactiol druppels geven en kijken of buikje afneemt

één jaar geleden

Onze kleine had ook een hard naar voren gebogen buikje. Paar keer voor naar de huisarts geweest, en daar gingen geen alarmbellen af. Hij bleek uiteindelijk een glutenallergie te hebben.

één jaar geleden

Een gluten allergie? Jeetje wat sneu zeg. Merkte je ook iets aan z'n ontlasting of had hij buikpijn?