Nog mensen die meerdere keren per dag een harde buik krijgen aan 1 kant? Dit voelt zo ongemakkelijk aan.. ik denk dat dit komt door de beweging van het kindje!
Ik heb denk ok 70%vd tijd een asymmetrische buik. Rechts is erg vol en strak tot mn ribben, links komt tot mn navel. Volgens mij rechts zijn ruggetje, links zn koppie 😊
Als het maar aan 1 kant is, dan is het geen harde buik (de baarmoeder kan niet halfzijdig verkrampen, het geheel werkt als 1 spier).
Het is dus waarschijnlijk idd je kindje dat zich met zijn/haar rug schrap zet tegen je buikwand.
Kan onprettig zijn maar ik vind het juist altijd wel fijn, dan kan ik mijn hand op haar leggen en dan voelt t al een beetje alsof ik haar al kan knuffelen. Vaak als mn man zijn hand op mijn buik legt komt ze er ook zo tegenaan liggen en duwen.
Ik denk dat het zeker kan, denk dat het bij mij komt doordat de placenta voor ligt maar niet helemaal in het midden. Die kant is dus echt wel harder bij een harde buik dan de andere kant.
Jup, continu rechts. Ik was ervan overtuigd dat 't de lontjes van m'n Kids waren, maar hoorde de laatste echo's dat ze juist daar liggen met hun hoofdjes. Dus nu aai ik steeds de 2 strakke bolletjes rechts en vind 't een heerlijk idee dat ik hun dan over hun bolletje aai 😅❤️