23 Reacties
4 jaar geleden
Ja wij hebben er een! We hebben een urban arrow family bakfiets. Heerlijke elektrische bakfiets met twee wielen, fietst echt super fijn. Ik vind het echt een uitkomst maar ze zijn wel duur in aanschaf.
Ik heb 2 kindjes, maar er past nog wel een 3e bij in de fiets qua ruimte.
4 jaar geleden
Reactie op Babyjuni01062020
Ja wij hebben er een! We hebben een urban arrow family bakfiets. Heerlijke ...
Die hebben wij ook! Na lang wikken en wegen. Bakfiets of karretje achter gewone fiets... toch de Urban Arrow. Hij is prijzig maar wij hebben m als lease fiets. Ik heb 3 kinderen van 4 en 2 jaar en een baby van 5 maanden. De grootste twee op het bankje en de baby in speciale maxi cosi houders. Ik fiets overal met ze naar toe. Later kan er voorin ook een bankje voor een 3e kind. Wij hebben er ook een huif op zodat ze lekker droog zitten.
4 jaar geleden
Wij hebben er ook 1! Cangoo Groovy, deze heeft een iets kleiner frame, want ik ben zelf niet zo groot 😅
Dochter van 3j en zoontje van 5maandjes vinden het heerlijk!
Wel met een regenhuif erover om de wind en regen weg te houden.
Ikzelf vind het ook zalig eens weg te kunnen net de kleintjes!
4 jaar geleden
Ja! Wij hebben een Troy elektrische bakfiets met drie wielen. Ligt wat stabieler op de weg vond ik zelf en hij is nog steeds verrassend wendbaar.
4 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Oh dat lijkt me echt eng fietsen met een tweewieler 🙈 ik ben blij met een ...
Een tweewieler rijdt verrassend stabiel! De Urban Arrow die wij hebben is super stabiel gebouwd. Het is sowieso wennen omdat het sturen iets anders gaat dan met een gewone fiets, maar ik had het vrij snel onder de knie. Ik vond het ook best spannend in het begin, maar nu is de normaals zaak van de wereld.
4 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Oh dat lijkt me echt eng fietsen met een tweewieler 🙈 ik ben blij met een ...
Ik sluit mij volledig aan bij Riannepanneke haar woorden 😉 De fiets is verrassend stabiel en wendbaar. Ik heb een dag moeten wennen, sowieso aan het opstappen en het sturen. Ik rij er nu zo op weg. Alles went ✨
4 jaar geleden
Reactie op Preitaart
Wellicht is het vooral het idee, ik ben in ieder geval blij met mijn driewi ...
Ook prima toch 😉. Fietsen met angst is ook niks.
4 jaar geleden
Is een bakfiets met 1 kindje ook handig of zouden jullie dan voor een elektrische mamafiets gaan? Ik ben 3 jr geleden hard gevallen met mijn e-bike en durf sindsdien niet goed te fietsen bij regen of mogelijk gladheid, laat staan als ik ook nog ons kindje voorop heb zitten. Daarom leek een bakfiets driewieler me wel wat, tegelijkertijd misschien overdreven met maar 1 kindje?
4 jaar geleden
Reactie op JetteA
Is een bakfiets met 1 kindje ook handig of zouden jullie dan voor een elekt ...
Nee hoor! Wij hebben hem ook met maar 1 kindje. Mijn tas kan er ook nog bij en in de toekomst als de maxicosi eruit is kunnen de boodschappen of vriendjes/vriendinnetjes mee ;)
4 jaar geleden
Nee hoor! Wij hebben hem ook met maar 1 kindje. Mijn tas kan er ook nog bij ...
Wij krijgen ‘m in januari binnen, ook voor 1 kindje gekocht. We hebben m een keer gehuurd op vakantie en dat beviel ontzettend goed!
Heel chill om haar bijvoorbeeld op de fiets naar de opvang te kunnen brengen. Veel straten zijn hier eenrichtingsverkeer voor auto’s, maar niet voor fietsen, waardoor we met de fiets zelfs sneller zijn dan met de auto.
4 jaar geleden
Reactie op cocos
Ik heb de auto weggedaan, en daarvoor in de plaats een urban arrow genomen. ...
Jaa wij hebben ook 2 auto’s en twijfel om die in te ruilen voor een bakfiets maar ik vraag me af of ik dan ook wel echt ga fietsen maar het schijnt wel echt fantastisch te zijn idd! Bevalt jou ook goed dus..
4 jaar geleden
Ik heb er ook 1 kunnen 4 kindjes in maar heb 1 bank voorlopig verwijderd om de maxi cosi in te plaatsen men zoontje va. 4 maand en men dochtertje van bijna 4 j rijden met me mee lekker handig