Hallo allemaal,
Ik maak mij toch wel een beetje zorgen om de mate van haar uitval van m'n dochter. Ze is bijna 19 maanden. Eigenlijk de hele zomer geen last van gehad en t leek vanaf de 1e keer dat ze ziek werd deze winter begonnen te zijn. Nu een maand of 3.
Ik heb bijvoorbeeld gister het bedje verschoond en ik kan nu alweer een plukje bij elkaar vegen in dr bedje.
Afgelopen woensdag dit aangegeven bij het consultatiebureau omdat we daar waren, maar de reactie van de mevrouw vond ik een beetje gek, ze zei namelijk het volgende: "ik heb dit nog nooit gehoord, maar ik zou er niks mee doen anders moet je naar de huisarts en die kunnen weinig testen daarvoor". Maar mijn gedachte was achteraf, hoe kun je zeggen als je dit nog nooit gehoord hebt om er dan ook maar niks mee te doen, dan zou je er toch juist iets mee doen? Maar het zit mij nu dus nog steeds niet lekker, en nu twijfel ik nog steeds of ik wel of niet er iets achter moet zoeken.
Zijn er meer kindjes met haar uitval? Of weet iemand of dit wel of niet normaal is nog?
Ik hoor graag van jullie 🌺