53 Reacties
één jaar geleden
Zo pittig hè? Hier was het ook echt heeel intens. Enige tips die ik heb is take turns.. jij de ene avond, je partner de andere avond. En vooral blijven ademhalen 😅
Ik dacht ook echt dat het niet meer goed ging komen. Uren naast zijn bedje moeten zitten.. maar sinds een paar dagen gat het opeens weer super goed! Boekje lezen en liggen, ik kan zo weg lopen en hij gaat gewoon weer slapen! Dus echt.. hou vol!! ❤️
één jaar geleden
Reactie op dewinter
Zo pittig hè? Hier was het ook echt heeel intens. Enige tips die ik heb is ...
Bedankt voor je berichtje en geruststelling! ❤️
Was het snel voorbij? Heb op 15maanden ook een regressie met haar doorstaan maar die heeft bijna 4 weken geduurd..
één jaar geleden
Hier ook! Kost em wel 1,5uur om in slaap te komen. Niet huilen of zeuren, maar gewoon kletsen en mama en papa roepen. Smiddags gaat goed indd. Is begonnen sinds de klok verzetten🥲 dus aardig tijdje bezig. Alst een slaapregressie is dan ist enkel doen wat je normaal ook doet denk ik en hopen dat het snel voorbij gaat 😘
één jaar geleden
Oo dat verklaart een boel 😅, hier al 2 week snachts 3 keer wakker en huilen moet er persee naast liggen dan gaat hij weer slapen . Gister maar 1 x wakker geweest kort naast gelegen en kon weer weg , nu ook nacht lampje dachten eerst dat dat het was
één jaar geleden
Herkenbaar helaas! Alleen mamma mag naar bedje brengen, en ook tot zeker een uur of 1,5 zeuren/huilen.
Als ze eenmaal slaapt gaat het goed, maar een paar uitzonderingen.. vorige week wakker van 01.00 tot 04.00 en vannacht slechts 3 kwartier.. maar toch 😑 Voorheen had ze dit nooit, sliep altijd goed in en ook de nacht door.
Fingers crossed dat ze vannacht wel doorslaapt! 🤞🏻 succes allemaal…
één jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties en ervaringen te delen.
Bij het lezen van jullie reacties krijg ik toch een solidariteitsgevoel. We gaan allemaal door een zelfde fase. Vermoedelijk ook doordat ze weer in een fase van snellere groei en verandering zitten.
Veel succes iedereen. Met onze liefde en aandacht komen onze kids hier zeker door .❤️
één jaar geleden
Hier gehad bij de 18 maanden😪begon op oudejaarsavond.. duurde hier totaal 5 weken en toen weer de oude.. hoop dat het bij jullie sneller voorbij is!! Tip.. volhouden.. het is echt een fase..
één jaar geleden
Hier soms drama met het in bed liggen, blijft dan rechtop zitten en huilen.
Ik lees hier dat ik de enige ben die gewoon een kus geeft en zegt ‘welterusten’ en vervolgens weg gaat. 😅
Hij huilt soms 15/20 minuten en dan gaat hij slapen. Erbij blijven heeft hier nog nooit geholpen 😅 dus dat ga ik nu ook niet doen.
één jaar geleden
Hier ook sinds de zomertijd. Overdag geen problemen maar s avonds ligt hij 1,5 - 2 uur te kletsen in bed. Schoonouders zeggen ‘die verwerkt de dag gewoon!’. Nou, ik vind het inmiddels wel heel lang duren en ben wel blij te lezen dat meer kindjes er last van hebben. Dan is het misschien toch weer een fase/slaapregressie
één jaar geleden
Ik merk momenteel, dat als Finn overdag te lang slaapt (2,5/3uur; meestal 1 dutje van zolang)... Dat het dan snachts meestal "drama" is. Deze week geprobeerd om hem max 1,5 uur te laten slapen... En even afkloppen... 4 nachten op rij goed geslapen en vanmorgen zelfs uitgeslapen tot 8.30 terwijl hij normaal wakker is tussen 6.30&7.00