8 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op JMB3
Hier ook wel eens gehad. Zolang ze nog goed drinken en plas luiers hebben g ...
Hij heeft geen koorts, daarom vind ik z’n gedrag en afwezigheid juist vreemd.. of is dat niet?
3 jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook enorm veel last van diaree. Maar hier is het een combinatie van de warmte en zijn tandjes die erdoor komen. Plus dat hier zijn billetjes helemaal open liggen met bloot vlees. Allemaal door de tandjes die erdoor komen. Daar kunnen ze enorme diaree van krijgen. Je zoontje goed laten bijdrinken als hij veel vocht verliest in zijn pampers met de diaree. zodat hij niet uitgedroogd geraakt. Het is een goed teken dat hij geen koorts maakt en toch veel slaapt. Mss wat last van de warmte ook? Als je het echt niet vertrouwd zou ik een 2de opinie vragen aan een andere arts. Of eventueel op het consultatiebureau/kind en gezin ook even raad vragen?
3 jaar geleden
Bij twijfel altijd nog een keer bellen hoor! Als je als moeder zijnde denkt dit klopt niet kan je huisarts je beter even laten komen. Op zich denk ik zelf dat als het lichaam ergens tegen aan het vechten is (zoals een buikgriepje) dat kindjes wel wat slaperiger kunnen zijn, want er gaat veel energie zitten in het virusje bestrijden. Maar jij kent je kindje het best en als je echt denkt hmm dit klopt niet, gewoon nogmaals bellen!
3 jaar geleden
Je mag ze water met ORS aanbieden tegen uitdroging. Zolang ze plasluiers hebben is het oke