5 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee

4 jaar geleden

Je zet de kolf aan die start dan in de toeschiet stand, als er melk uit je borsten komt kan je over schakelen naar de echte kolf stand met de knop van het pijltje met druppels eronder. In beide standen kan je met de plus of de min de sterkte van het zuigen instellen. Je kan ook kijken of het gebruik van de andere borstschilden helpt ( als het goed is zitten er meer maten bij). Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met de freestyle flex. Hopelijk lukt het de volgende keer wel. Zou wel heel zonde zijn van die dure aanschaf anders.

4 jaar geleden

Ik herken dit. Heb 3 weken na de bevalling met een symphony gekolfd. Kolfde ook makkelijk 100/120. Toen zelf een swing aangeschaft en kreeg uit 1 borst niets en de andere ook minimaal. Ik denk omdat de kracht van een symphony sterker is. Maar gebruik de swing nu 1,5 week en kolf weer 100/110. Mischien moesten mn borsten wennen aan een andere zuigkracht? Hoorde ook dat gewoon niet elke kolf op elke borst goed werkt, maar wellicht de moeite waard om even te blijven proberen. Succes, hoop dat t snel werkt.

4 jaar geleden

Je hebt ook verschillende maten voor op je borst te zetten. Misschien een ander schelp gebruiken? Hier geen verschil tussen die van in het ziekenhuis en mijn freestyle.

4 jaar geleden

Heb je de schelpen er wel goed genoeg op gedrukt? Ze gaan er vrij stroef op. In het begin kwam er bij mij lucht bij (wat ik niet door had), waardoor er geen melk uit mij borst kwam.