16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze ook maar alleen als ik veel heb gedaan thuis en gewandeld heb ook als ik zit in de zetel of op De stoel voor de te eten echt pijnLijke diepe steken rechterzij rug komt En gaat de pijn ik moet volgende week naar de dokter ik ga dit zeggen en vragen wat dit kan zijn Sterkte meid want weet dat dit superheld pijn Kan doen ik ben vandaag 22 weken zwanger

5 jaar geleden

Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Niet om je onnodig bang te maken, maar nierbekken ontsteking schijn je ook in je rug net onder je ribben te kunnen voelen... Dat soort dingen zou ik even uit laten sluiten voor de zekerheid. Ik herken het ook niet als een "gewone" kwaal van de zwangerschap.

5 jaar geleden

Straalt het uit naar je bil? Rare vraag misschien maar bij mij kwam het van een beknelde zenuw.. liep tot de bevalling als een manke nelis.. ze konden er niet extreem veel aan doen helaas , na de bevalling was het direct weg

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia1990

Straalt het uit naar je bil? Rare vraag misschien maar bij mij kwam het van ...
Neen het straalt niet uit naar men been

5 jaar geleden

Reactie op misspregnant2

Ik heb deze ook maar alleen als ik veel heb gedaan thuis en gewandeld heb o ...
Ik ga maandag naar de dokter en ga het vragen wat het kan zijn

5 jaar geleden

Reactie op Elea

Ik zou er even mee naar de huisarts gaan. Niet om je onnodig bang te maken, ...
Bloedresultaten waren perfect in orde, dus geen teken van ontsteking....

5 jaar geleden

Reactie op misspregnant2

Neen het straalt niet uit naar men been
Bij mij ook niet...

5 jaar geleden

Had ik enkele weken geleden ook last van toch maar naar de fysio gegaan bleek het toch bekken pijn te zijn! Nu met veel rust niet meer werken is de pijn dragelijker. Volgende week naar de bekkenfysio kijken wat die zeggen

5 jaar geleden

Ik had het ook. Enkele weken geleden. Na een week was het ineens beter... kan ook nierstuwing of een klein niersteentje zijn. Deze pijn is idd vreselijk!

5 jaar geleden

Reactie op missC93

Ik had het ook. Enkele weken geleden. Na een week was het ineens beter... k ...
Klopt dat heb ik anderhalf week gehad.

5 jaar geleden

Nierstuwing en uiteindelijk niersteentje uitgeplast

5 jaar geleden

Ik heb 9 dagen in t ziekenhuis gelegen met nierstenen links en rechts.. Die pijn is echt ondraaglijk aan de flank, stil zitten of liggen is geen optie en je wil echt tegendruk geven op dat gebied.

5 jaar geleden

Ik heb het gehad in combinatie met galstenen. Let op je voeding wat je gegeten hebt. Vette dimgen en chocolade en sinaasappels kunnen triggeren..

5 jaar geleden

Ik heb zelf tijdens mijn vorige zwangerschap ook heel veel last gehad van mijn rug, rechts precies tussen mijn onderrug en bil. Kon toen ook bijna niet meer lopen, en het bleek mijn SI gewricht te zijn. Dit komt wel vaker voor tijdens de zwangerschap (heb het nu ook weer maar in mindere mate gekukkig) en enige wat dan helpt is fysiotherapie. Dus misschien heb jij daar ook last van?

5 jaar geleden

Als het galstenen zijn, dan kan je het beste voor het slapen gaan kamille thee drinken. Je lever wordt s'nachts gereinigd en kamille helpt daarbij. Verder minder vet en koolsoorten eten. En veel water drinken

5 jaar geleden

Ik heb dit ook! Bijna 23 weken zwanger en sinds nu paar dagen plat gelegen. Gister bij chiropractor geweest was een gewricht in mn bekken rechts dat vast zat. Was wel echt gebonden aan beweging: mn bij zitten. Of van zitten maar staan. Nog steeds pijn maar is wel losser. Als je je direct zorgen maakt even verloskundige/huisartsenpost bellen. Waarschijnlijk kunnen ze je geruststellen en een bekkenfysio / chiropractor is top als het alleen je rug is