Deel hier je foto's en stel vragen over de nub!
Om een overvloed aan nub-topics te voorkomen, wil ik jullie vragen om alles over de nub in dit topic te plaatsen. Zie je een los topic? Rapporteer deze gerust, dan zal ik die sluiten.
Meer info over de nub: https://www.24baby.nl/zwanger/echo/de-nub-theorie/
Ik had bij de nub een duidelijke foto en daar kwam een meisje uit en nu laast een echo gehad en het zag er zo uit iemand die me kan uitleggen of dit dan een jongen is de verloskundige kon het niet met zekerheid zeggen
Ik weet voor de nub lig te baby verkeerd maar ik zie toch iets tussen de beentjes en ik weet niet of het 💓 of 💙 is .. meschien jullie ? Op de echo is 13 weken
Wij hebben met 16 weken een echo gehad waarvan de echoscopiste heel zeker van haar zaak was dat het een meisje was. Ik kan het nog niet helemaal geloven 🙈 Ik heb niet echt echofoto’s meegekregen waar je de schaamlipjes op zou zien. Wel een foto van de zijkant. Weet iemand hoe het eruit zou zien als het een jongen zou zijn?
De geslachtsbepaling ging niet door, maar onverwachts een echo bij de verloskundige gehad. Het hartje konden ze niet vinden. Heb echt geen idee wat ik hiervan moet denken. 💙 of 💕? 15 weken zwanger hier. Hopelijk herkend iemand het 😃.